Running Man 129.Bölüm Türkçe Altyazılı

Konuklar: Minho (SHINee), Sulli (f(x)), Jonghyun (CN Blue), L (Infinite), Yonghwa (CN Blue), Lee Joon (MBLAQ), Kwanghee (ZEA)

Running Man Ekibi: Kim Jong Kook (Sparta), Ji Hyo (Mong Ji), Ji Suk Jin (Impala), Gary (…Monday Couple? Leessang?), HaHa (Haroro), Yoo Jae Suk (Yooruce Willis), Lee Kwangsoo (Zürafa)

Daha önce hiç izlemediyseniz ve anlamadığınız espriler ya da göndermeler olursa sormaya çekinmeyin. Televizyon tarihinin en eğlenceli programlarından birini izlemek üzere olduğunuzu bilin. Aşağıda linkler mevcut. İyi seyirler!

Daha fazla çevrilmesini isterseniz geri dönüş yapabilirsiniz.

Bu bölümün çevirileri GDrugNymphe_Nadiadzeynepbetulde ortak çalışmasıdır.

(Sağ alt köşedeki 360’ı 720 yaparak HD izleyebilirsiniz.)

*Alternatif Dailymotion linkleri eklenmiştir*

VK: 1. Parça     2. Parça    3. Parça 

Dailymotion: 1.Parça    2.Parça   3.Parça

25 thoughts on “Running Man 129.Bölüm Türkçe Altyazılı

  1. Nur_ dedi ki:

    nerdeyse bütün bölümleri anlamadan izledim ve kaç gündür yüklemeni bekliyodum :) ellerinize sağlık :) birde mümkünse 104. bölümde çevrilebilirmi :? :)

      • Nur_ dedi ki:

        Açıkçası konuklardan dolayı istemiştim 104 ü :) Reenkarnasyona karar verdiysen kolay gelsin ..bekliyorum desem erkenmi sevinmiş olurum :D

  2. Büşra dedi ki:

    Bölümleri izlerken ‘Aman yine neye gülüyorlar ya’ demekten eğlenemiyordumm bile :D Ellerinize sağlık ihi, devamını da izlemek isteriz. :D

  3. pnr_junki dedi ki:

    Böyle programları izlemeye bayılıyorum hele de sevdiğim gruplardan kişiler varsa :) bunada bayıldım çok iyilerdi gerçekten :) eline saglık,devamınıda bekleriiizz!! :D

  4. Paul Muad-Dib dedi ki:

    Running Man’i ilk TVXQ katıldığında keşfetmiştim. Ondan sonra nerede Running Man görsem üzerine atlıyorum. :D Bence tartışmasız Kore’deki en eğlenceli program. Ellerinize sağlık! Henüz 5. dakikadayım ama gülmekten yarıldım. :D

    • Bu yorumu yeni gördüm ve… ımm evet çok eğlenceli bir programdır ama en eğlencelisi olmadığı konunda diretebilirim, bence tartışmaya açık bir konu yani :D
      Daha doğrusu hiç konuk gelmese ya da nadiren falan gelse daha eğlenceli olur da neyse :D

    • Ben daha demin denedim telefonumda açılıyor. Belki eksik güncellemen ya da eklentin vardır?
      Başka bir yerden upload edebilirim sorunun devam ederse ama biraz uzun sürer. Ayrıca 130.bölümün de uploadunu yapacağım düşünülürse bu akşamdan itibaren.

      • Riri dedi ki:

        Youtube sayfaniza yyklicek misin peki yada ordan cevirileriniz devam edicek mi smdeden co tesekkurler sayfa cok iyi .d.d.d

    • Sayfayı yenilemeyi deneyin. Her sorun bildirdiğinizde açıp deniyorum ve hala hem telefonumdan hem de bilgisayarımdan sorunsuz izleyebiliyorum. Bundan sonra dailymotiondan upload edeceğim ama madem sıkıntı yaşıyorsunuz.

      @Riri youtube sayfamdan yüklemem mümkün değil çünkü SBS’in telif hakları sebebiyle video anında bloklanıyor ne yazık ki.

    • Ve bende videolar hala inatla açılmaya devam ediyor. Sorun ne gerçekten bilmiyorum. Video ayarlarında da bir sorun yok. Şu ana kadar kimse izleyemedi mi?
      Şu anda 130.bölümün uploadunu yapmaktayım. O yüzden tekrar upload etme işlemine ancak yarın başlayabilirim. Ve başladığımda da en azından 15-20 saat kadar sürecek. Öyleyse izleyemeyenler için 129.bölüm ancak Perşembe günü dailymotionda da olur diyelim. Dediğim gibi bende hem telefon hem bilgisayarda açılıyor videolar.

  5. Öncelikle çevirileriniz için teşekkürler. ^^Sonralıkla mı desem, neyse konuya iriş yapayım. Hmm bu eğlence programları altyazılarını kendiniz mi hazırlıyorsunuz yoksa İngilizce/Japonca/Korece altyazısı halihazırda var da oradan mı çeviriyorsunuz? Umarım yardımcı olursunuz. ^^

    • Kendimiz çeviriyoruz. Daha doğrusu İngilizce’den çeviriyoruz ama elde hazır bir altyazı yok. Sanırım kastettiğin zamanlama meselesi, en azından ben öyle anladım ve zamanlamayı biz yapıyoruz.

  6. Evet tam da o konuydu. Sırf zamanlamasına üşendiğim için çeviremediğim programlarım var benim :D Nasıl mutlu olacaktım ama nasip değilmiş. Şimdi size daha içten bir teşekkür ediyorum emekleriniz için. ^^ Ayrıca hızlı bir cevap oldu, iyi oldu. ^^

    • Ne demek efem ne demek :D Zamanlama çok sıkıntılı bir iş oluyor uzun programlarda bilirim. O yüzden çeviri değil zamanlama işi bitiriyor zaten insanı. keşke elimden bir şey gelse ama bu eğlence programlarının altyazılarını dosya olarak yüklemiyorlar diziler gibi. Elden ne gelir azizim?
      Ve her akşam yatmadan kontrol ediyorum bir şey diyen var mı diye. O yüzden bir şey söylemek ya da sormak istersen meydan senin :D

  7. Merve dedi ki:

    Bu bölümün çevirisini uzun zamandır bekliyordum Joon için ama kimseden ses çıkmadı arkadaşım önerdi burayı çok sevindm çevirilmiş olmasına. Emeğinize sağlık bundan sonra takipçinizim :)

  8. berna dedi ki:

    vk videoları izleyemiyorum.Nasıl izleyebilirim.Ayrıca çeviri için çok teşekkürler.Daha fazla çeviri bekliyoruz.

    • vk videolarını izleyebilmeniz için üye olmanız gerekiyor. Neden böyle bir şey oldu, nasıl düzeltirim inanın bilmiyorum. O yüzden alternatif dailymotion linkleri koydum. Eğer dailymotion takılıyorsa keepvid ile videoyu indirmenizi tavsiye edeceğim. Bu aksaklık için kusuruma bakmayın ^.^

  9. Asuu dedi ki:

    Merhaba yardımcı olursanız çok sevinirim ^_^
    Allah aşkına bu video nerde yaa burda fotoğraf dışında video falan yok aşağıda VK ve dail. linkleri var ama açılmıyor ana sayfa çıkıyor lütfen izlemek istiyorum >_< :(

  10. AsiL dedi ki:

    Merhaba ..bende bu bölümü izlemek isteyenlerdenim..
    acaba bölümü kendi üyeliğinizle vk ye girip bilgisayarınıza indirebiliyormusunuz?

Bir Cevap Yazın

