Running Man 130.Bölüm Türkçe Altyazılı

Running Man Ekibi: Yoo Jae Suk, Ji Suk Jin, HaHa, Kim Jong Kook, Lee Kwang Soo, Kang Gary, Song Ji Hyo.

Konuk: Yok.

Bölüm Hakkında: Özel adı “Reenkarnasyon”. Hikaye üzerine kurulu bir yarış içerisindeler bu sefer. Belli bir tema ve olay örgüsü var bu bölümde. Aynı zamanda ayakta kalacak son ve en güçlü kişiyi seçmek üzere yapılan özel bölümlerden üçüncüsü. İlk ikisinin galibi Gary olmuştu. Kişisel yorumum uzun zamandır izlediğim en iyi Running Man bölümlerinden biri olduğu.

Çeviri: GDrug & Nymphe_Nadiad

Dailymotion Linkleri:    1.Kısım       2.Kısım

16 thoughts on “Running Man 130.Bölüm Türkçe Altyazılı

  1. gerçekten eğlenceli bir programmış kardeşim ing altyazılı izlerdi hep bana bahsederdi hatta bir kere onun izledim bana çeviriyordu .. arada böyle çevirmen hoş olmuş benim gibi yabancı dil özürlüler için:P

    hazır yorum yapmışken tüm hepsi için teşekkür edeyim.. infinite rk çevirilerini izledim o sayede blogunu keşfettim teşekkürler:)

    geçen günde B.A.P. programı çevirini izledim hoş onları pek tanımıyorum proran sayesinde şuan sadece lideri tanıyorum.. teşekkürler:)

    block b dinlemeye başladım ama üyeleri tanımıyorum yine senin çeviri sayesinde azıcık tanıyor gibi oldum teşekkürler :)

    öneri bekliyorsun ama ben pek program bilmiyorum burada görünce keşfediyorum çoğunu zevkine güveniyorum özellikle infinite olursa ben bayılırım :)

    zevkle takip ediyorum ellerine sağlık :)

    • Teşekkürler sevgili takipçi :)
      B.A.P’nin şarkılarını dinlerdim ama üyeleri tanımam o programı çevirirken oldu, yani aynı yollardan geçmişiz :D
      Block B benşm yeni jenerasyondan en sevdiğim grup olur. O yüzden kendilerini daha fazla insan tanısın isterim elbette. Gelecekte başlarına neler gelir bilinmez ama… Neyse bu konuda sessiz kalayım. Block B konusunda ve daha pek çok konuda birazcık sabır diyorum :) Çevirilerin devamı gelecek :)

  2. 9095 dedi ki:

    Ellerinize sağlık çevirileriniz harika. INFINITE ve B.A.P özellikle çok iyiydi. Running Man’ler de öyle. İnşallah devamı da gelir. :D
    Öneri kabul ediliyorsa INFINITE’in Birth of a Family ve MNET Days of INFINITE programları bildiğim kadarıyla türkçeye çevrilmedi. Ama ingilizceleri var. Ya da Ta-Dah It’s B.A.P’de olabilir. Güzel çevirileriniz için teşekkürler. Takip etmeye devam edeceğim. :)

  3. elif_hae dedi ki:

    çoktandır bu programın çevirilerini arıyordum.çok teşekkürler :) yorumlara baktım da b.a.p özel olarak katıldı mı buna.Hangi bölüm?

  4. Kübra dedi ki:

    dailymation linkleri çalışmıyo vk dan yüklesen çok sevinirim gerçekten izlemek istediğim bir bölüm ve program ama maalesef fazla çeviri yapılan bölümü yok şimdiden eline sağlık :)

Bir Cevap Yazın

