Sonunda geldim!

Uzun süredir niyetli olduğum şeyi yaptım ve kendime bir wordpress aldım.

Peki bunu neden yaptım? Yazılarıma güvendiğimden falan mı? Hayır. Çünkü öyle ahım şahım bir tarafım yok bu konuda, biliyorum.

Film-dizi incelemeleri yapmak için mi? Belki olabilir. Okurken çok eğleniyorsam yazarken de hoşlanabilirim tabi.

Ve asıl nedenime geleyim uzatmadan. Yıllardır bir sürü Kore showu izliyorum ve aklın hayalin almayacağı kadar da eğleniyorum. Bu showları herkesle paylaşmaktan ne zarar çıkabilir, bari Türkçe altyazı da hazırlayayım ve sevdiğim showları yavaş yavaş paylaşayım dedim. İyi ettim mi zaman gösterecektir. İlk icraatım 2PMShow’u çevirmek olacak.

Umarım videolarım izlenir ve birileri için faydalı olur.

For now adios~~

Sonunda geldim!” üzerine 3 yorum

  1. acaba big bang de katıldığı showları eklemeyi düşünüyor musun ?? bu ara çok teşekkürler çok eğlendim,,

    1. Şu aralar biraz ara vermiş durumdayım. Bu sene üniversiteye yeni başladım ayrıca işe de başladım ve adapte olma dönemindeyim ama zamanla alışıp tekrar çevirilerime devam etmeyi düşünüyorum. Açıkçası Bigbang de en sevdiğim grup yani mutlaka onların bulunduğu bir şey çevirmek isterim. Bir-iki hafta veriyorum kendime şimdilik🙂

      1. çok sevindim çevirilerini merakla takip ediyorum.. özelliklen top ile gd night after night konuk oldukları bölümün türkçesini çok izlemek isterim.. snsd çok guzel teşekkürler

Bir Cevap Yazın

