Başıma bir iş gelmeyecekse…

*Kara dağılmanın eşiğine geldiğinden beri kendilerinden eskisi kadar hoşlanmıyorum. Ondan öncesinde de bir mesafe doğmuştu bende; ama o olaydan sonra bir grup gibi değil de zorla bir arada duran insanlarmış gibi geliyor bana.

*En sevdiğim grup Bigbang’dir. VIPler hep üyeler arasında sıralama olmaz, biz hepsini severiz derler. Çok üzülerek söyleyeceğim de demiyorum açık açık söylüyorum, benim bir sıralamam var ve o sıralamada sonuncu Taeyang. Sevmediğimden değil grup içinde en az onu sevdiğimden.

*Infinite’te en az sevdiğim üye Sungjong. Hareketleri zaman zaman zorlama geliyor. Çok prenses. Sevimli olan cinsinden de değil.

*SNSD kızlarının hepsini seviyorum. Tanımadığım için sevmediğimi düşündüklerim vardı ama şimdi Jessica’sından tut Sunny’sine hepsini seviyorum. Ama hiçbiri de bir Sunny olmadı, olamaz.

*Block B’yi çok seviyor ve özlüyorum. 2PM olaylarından sonra ister istemez 2PM’den soğuduğum doğrudur. 2PM’in ne suçu var diyene de düşüncemi şöyle aktarayım: Kaç bin/ milyon takipçin olduğunu ve bunların kaçının hardcore olduğunu az çok bilirken dediğin her şeyi tartman gerekir. Birini hedef olarak ortaya atmadan önce senin tek lafınla çıldıran o kadar fanın varsa o fanlar ne biçim hareket eder düşünmek zorundasın. Sen ünlüsün.

*DBSK2’yi sevmiyorum. JYJ’i ise severim ve kendi çapımda takip ederim. Garantici oynayacağım diye birlikte büyüdüğün, aynı hayali paylaşarak birleştiğin ve bu uğurda birlikte ter döktüğün arkadaşlarına sırt dönmen olmaz. Olayı sen yanlış anlamışsın aslında Yunho’yla Changmin şöyle böyle…diye bilgilendirecek olan varsa bu hislerim değişebilir belki ama hikayenin benim bildiğim ve inandığım şekline bakacak olursak DBSK2’yi sevmiyorum.

*Birilerindeki Taemin aşkını anlamıyorum. Neden bu kadar seviyorlar gerçekten çözebilmiş değilim. Kimsiniz ve neden demek istiyorum sadece.

*2NE1’ı sevmeyenleri anlayamıyorum. Böyle değişik yaştan ve tarzdan inanılmaz kızlar bulup aynı gruba konmuş ve bağımlılık yapan şarkıları ardı ardına sunmuşken neyin beğenmemezliğidir bu anlaşılır gibi değil.

*Super Junior’da en az sevdiğim üye Siwon’dur. Kendisinde bu kadar ölüp bitilen ne var anlayamamaktayım. Güzel vücutlu çok daha sevilesi tipler var. Onlara yönelin. İki baklava için değer mi?

*Lee Hyori’yi hayranlıktan da öte seviyorum. Özgüveni yüksek olduğu için kendini beğenmiş diyen ve sevmeyenler var. Öyle bir kadın neden kendini beğenmesin ki? Ve bunu açıkça söylemekten ne olur yani? Hyori kimseye tepeden bakan biri değil. Birazcık zaman ayırın tanıyın şu kadını. Gerçekten hakkında bir şey bilmeyen insanlar gördükçe içim acır oldu.

*MBLAQ yeterince sevilmiyor diye isyan etmek istediğim zamanlar oluyor. Bu çocukların değerini mi bilmiyor şu Koreliler? Neden hala istediğim ve hak ettikleri statüye ulaşmadılar?

*4 Minute’ta sadece Hyuna ve Ji yoon’u görsem isim olarak söyleyebilirim. Diğerlerini tanımıyorum. Ji yoon Immortal Songs’a çıkmasaydı onu da tanımazdım.

*f(x)’e karşı özel bir ilgim yok. Şarkılarının dile dolanan cinsten olduğunu düşünmekle birlikte dönüp bakınca ne kaliteliymiş ne iz bırakan bir şarkı yahu falan demem. Grup üyelerinin hepsini tanır, Victoria için pozitif hisler beslerim, diğerlerini o kadar da fazla takmam.

*Running Man’i hiç izlememiş biriyle aynı kafadan olma ihtimalimin hemen hemen sıfır olduğuna gerçekten inanırım.

*Family Outing’in 2.sezonunu 1.sezondan daha iyi bulan birini bizzat görürsem ne tepki veririm tam kestiremesem de kendisinden oracıkta tiksineceğim garantidir.

*Yeni çıkan grupları fazla takip etmiyorum. Hem birbirlerinin kopyası gibiler hem de biraz zaman geçsin de gerçekten devam ettirecekler mi her ne yapıyorlarsa yoksa silik mi kalacaklar görelim diyorum. Hala bir varlık sürdürüyorlarsa ve sıyrılmayı başarmışlarsa keşfetmeye karar verdiğim oluyor. Fakat grubun yaş dağılımı genelde 16’larda oluyorsa uzaklaşıyorum sorgusuz sualsiz. Ünlü olmayı kaldırmak için ulaşılması gereken bir olgunluk olduğuna inanıyorum. Daha kişiliği tam oturmamış bir genci hatta zaman zaman çocuğu kameralar ve milyonlarca  insan önüne atmayı ne kadar yetenekli olursa olsun doğru bulmuyorum. Çok yetenekliyse o zaten yolunu bulur 2-3 yıla, sabredin. Reşit olsun bari yahu!

*After School’u seviyorum. Lizzy ve Uee öl dese ölebilirim.

*Ve son olarak ben her boku bilirimcilerden hazzetmiyorum. Herkes canı ne isterse yapsıncıyım ben. Onu daha iyi tanıyorum, bunu daha çok seviyorum gibi söylemlerle önüne geleni sahiplenenleri tuhaf buluyorum. Kimi kimden alıp da sahipleniyorlar cidden anlam veremiyorum.

Başıma bir iş gelmeyecekse…” üzerine 3 yorum

    1. Oh rahatladım. Genelde birini sevmediğini ya da genelde sevilmeyen birini sevdiğini söylediğinde illa birileri laf eder çünkü. O yüzden başıma bir şey gelmesinden korkmadım desem yalan olur🙂

  1. Yazınız çok hoşuma gitti ve en merakla beklediğim kısımda MBLAQ oldu haklısınız gayet başarılılar ses var yetenek var pasif değiller ama ilgi az:/ ve şuda varki sahiplenme durumuna bende gıcığım🙂

Bir Cevap Yazın

