Yeni keyfim

Son birkaç gündür çok şarkı dinler oldum. Merak etmeyin canım Kore şarkısı, başka ne olabilirdi ki? Neyse efenim etrafta Türkçe altyazılı müzik videoları gördüğümü hatırladım ve dedim benim neyim eksik? Buna da el atmayayım da ne yapayım?

Geçen çok duygusallaştığım bir an çok sevdiğim iki şarkıya ( Merak eden varsa “Lessang – The Girl who can’t breakup and the Man who can’t leave” ve “Ga-in – For you not to know”) altyazı yapmıştım. Bir de baktım şarkı çevirmek normal çeviriden çok daha keyifli! O yüzden altyazısı olmadığına kanaat getirdiğim ve çok çok çok sevdiğim bazı şarkıları çevirmeye başladım. Arada devam etmeyi düşünüyorum.

Ah bir de her şarkıyı İngilizceye çevirmiş olsalar… Gerçekten bayıldığım ama çevirisi olmayan, e haliyle ne dediklerini bilmediğim ama buna rağmen çok sevdiğim şarkılar var ve ben bir gün olur da bir hayırsever çıkar şunların anlamını yazıverir umudumu korumaya devam ediyorum. İnanıyorum bir gün birilerinin Hot Potato’yu ya da ne bileyim  No Reply’ı, Dear Cloud’u, The Black Skirts’ü falan da çevireceğine.

Şimdi ilk paylaşacağım şarkı K-Pop’ın kraliçesi, benim de bahsi açılırsa hep dile getirdiğim gibi hayranlıktan öte bayıldığım Lee Hyori’den Swing. Hyori’nin en sevdiğim şarkısıdır bu ve daha anlamına bile bakmadan çok etkilemişti beni sesindeki duygu yoğunluğu. Keşke yeniden albüm çıkarsa… Gary’nin şarkıya eşlik etmesi ise apayrı bir keyif tabii. O dönem Gary’yi sadece Leessang’taki adam olarak bilirdim ama şimdi malum Gaeli Gaeli🙂

—-> Lee Hyori-Swing ft Gary <—-

Diğer şarkı ise 10cm-Tonight,I’m Afraid of the Dark. Bu grubu bana tanıtıp da ardı ardına tüm şarkılarını yalayıp yutmama neden olan güzide kişiye bir kez daha en içten sevgilerim gidiyor. Şarkının sözlerine de bakarsanız dünyanın en şirin “bu gecelik yanımda kal” teklifine şahit olduğunuzu anlarsınız. Nasıl anlatsam bilemiyorum bu şarkıyı. O size kendini anlatsın.

Son şarkım ise ilk olarak Immortal Songs’ta duyduğum ve duyar duymaz aşık olduğum bir şarkı, More That I Love You. Şarkının orijinali Boohwal’a ait ve kesinlikle o versiyonu da dinlemenizi tavsiye ederim ama ben buraya ilk dinlediğim şekliyle Yesung’un yorumunu koyacağım. Şarkıyı resmen yaşamış.

Bir Cevap Yazın

