Gecenin Şarkısı -4 Temmuz-

Yine bir şarkı çevirim var! Çok can sıkmak istemesem de bu şarkıyla ilgili ufak düşüncelerimi ve ilk nasıl dinlediğimi paylaşacağım. Kısa tutmaya çalışırım söz.

Bu gece Lee Minki’nin No Kiddin’ albümünden Eternal Summer’ı seçtim. Bir saniye Lee Minki mi dedim? Hani Shut up Flower Boy Band’de Byung Hee’yi oynayan, eyelinerlı çılgın lider olan mı?? Evet evet o. Arka arkaya iki gün üst üste aynı diziye gönderme yapmak istememiştim ama bir anda kendimi bu şarkıyı çevirirken buldum ne yapalım?

Kim C’den ayrı olarak, bu albümü ve Lee Minki’nin şarkıcı kimliğini keşfetmemin nedeni tamamen bu dizi oldu diyebilirim. Kendisini önceden Dal Ja’s Spring’den ve birkaç X-Man bölümünden hatırlasam da benim için bir şey ifade etmiyordu. Dal Ja’s Spring’i de çok bölüm kaçırarak izlemiştim zaten (TV’den takip ediyordum da). Shut Up’ta gördükten ve araştırıp albümü olduğunu öğrendikten sonra ise sevgim büyüdü mü desem yoksa oluştu mu desem bilemedim.

Albümdeki her şarkı uzun süre yolculuklarımı keyiflendirdi, kulaklarımdan ve çalma listemden eksik olmadı. Sizlere de sadece şarkıyı dinleyip geçmek yerine tüm albümü indirmenizi tavsiye ederim. Bu seçtiğim şarkı albümdeki favorim bile değildir aslında ama müzik videosu olanı çevireyim dediğimden Eternal Summer’ı seçtim. Yoksa karşınızda “Tonite Tonite” olurdu. Gerçi ileride onu da çevirmeden duramayacağıma karar verebilirim. Siz bir bakın🙂

Eternal Summer’ın müzik videosunu gerçekten beğeniyorum. Bunun bir nedeni de videodaki kadın oyuncuyu gördüğümde duyduğum heyecan ve kendisini çok beğenmem. Tanıyor musunuz bu güzeli? E-som adlı bir oyuncu ve model. Belki G-Dragon’ın She’s Gone videosundan aşinasınızdır? Ya da belki de White Christmas adlı mini KBS dizisinde görmüşsünüzdür onu, hatırladınız mı? İkisini birden anımsadıysan sevgili okuyan, seni sevdiğimi bilmeni isterim🙂 Bu kız Ghost’ta vardı yahu dediysen, henüz izlemedim bekle yetişeceğim!

Son olarak konudan bağımsız bir şey daha söyleyeceğim çünkü az önce T-ara Day by Day’i altyazılı aramak suretiyle nasıl olmuşsa kendini burda bulmuş birinin varlığını fark ettim. Aktif fanları olduğundan ya da popüler olduğu için illa ki birileri tarafından çevrileceğini bildiğim şeylere el atmamaya çalışıyorum yoksa ortada bir sürü çeviri dolaşıyor, yazıktır günahtır ne gerek var? Çevrilmiyorsa çeviririm. Ondandır buraya tutup da favori grubum Bigbang olduğu halde Bigbang’le ilgili bir şey koymamam. Zaten ya çevrilmiştir ya da çevrilecektir ben kafamdan ne geçirdiysem.

Eklememi de yaptığıma göre buyrunuz gelsin artık şarkımız !!

Bir Cevap Yazın

