Gecenin Şarkısı -5 Temmuz-

Ve yeni video!

Fark ettim ki seçtiğim şarkılar birazcık hüzünlü, zaman zaman depresif gibi de sanki ve fazla mı damar kaçmış ne? İçime dert oldu bu durum. O yüzden daha hareketli bir seriye geçeyim dedim, tabii bu gecelik son bir şarkım daha var önceki seçimlerime benzer. Bu son şarkıdan sonra çok da fazla kişi tarafından bilindiğini sanmadığım; ama dinlemesi ve yeri geldi mi harika müzik videolarıyla izlemesi eğlenceli şarkılar paylaşmaya başlayacağım.

Bu gece için seçtiğim şarkı Passionate Love. Şarkının orijinali kime ait araştırmadım, belki de araştırmalıyım hımm… Neyse, şimdilik şarkının Lee Hyuk tarafından seslendirilmiş şekline göz atacağız.

Lee Hyuk kimdir? Kendisi Norazo adı verilen bir ikili grubun üyesi. Şimdi itiraflar geliyor. Norazo’yu bilenleriniz varsa eğer, nasıl desem grup olarak ciddiye alınmasının çok zor olduğunu, en azından ilk bakışta öyle olduğunu kabul edersiniz herhalde. Norazo’nun acayipten öte nasıl tanımlayacağımı bilmediğim birkaç şarkısını dinlemiştim, ha eğlendim mi derseniz evet eğlendim. Ama dediğim gibi şarkıcı olarak ya da yetenek olarak haklarında olumlu fikir oluşturmama neden olacak bir pırıltıya denk gelmedim. Taaa kiiii…

Immortal Songs programını bilirsiniz. İlk başladığı zamanlarda hiçbir performans kaçırmadan izlerdim. Bir gün (sanırım geçtiğimiz Eylül-Ekim aylarında falandı) yine oturmuş izliyordum ki Lee Hyuk çıktı. Norazo’daki adamdan pek bir beklentim yoktu. Şarkısını söylemeye başladı. İngilizce çeviri bulabilseydim o sırada söylediği şarkıyı koyacaktım aslında ama maalesef yoktu. Şarkının adı “Moonlit night of Silla”. Siz “Kick the Moon” olarak da bulabilirsiniz.

Nerde kalmıştım? Ah şarkı başladı, girişi beklentilerimin üzerindeydi; ama aklımı başımdan da almamıştı. Dur orda daha bitirmedim! Şarkı bir 30 saniye falan ilerleyince Lee Hyuk beni şaşırtmaya başladı, oturduğum yerde kıpraşıp öne doğru eğilerek dinlemeye başladım, bu dikkatimi verdiğimin bir göstergesiydi işte. Derken şarkının girişi bitti ve… Suratımdaki salak sırıtışa eklenen “Yok artık inanamıyorum!”lar eşliğinde ağzım açık dinlemeye başladım şarkıyı. Şarkı sonlara doğru iyice çığrından çıktı ve ben kendimi şu ana kadar  dinlediğim en muhteşem seslerden birini dinlemiş ve hala da sindirememiş halde öylece televizyon ekranına bakarken buldum.

(Bahsettiğim persormansı burdan izleyebilirsiniz:

http://www.youtube.com/watch?v=bPxqDNzTkTI)

Birkaç hafta sonra Lee Hyuk tekrar aynı programa çıktı. Bu sefer asıl onun performansıydı beklediğim ve beni tekrar dumur etmeyi başardı. Hatta annem de evdeydi ve mutfaktan geldi ne şarkısıymış bu bakayım diye🙂 Arada seyircilerin ya da diğer yarışmacıların tepkileriniz görüyoruz ya hani, bizim tepkilerimizin yanında onlar solda sıfır kalır. Hala da şimdi paylaşacağım şarkıyı dinlediğimde tüylerim diken diken oluyor.

Lee Hyuk bu programdan sonra ciddi anlamda yükseldi gözümde. Norazo’da eskiden silikken şimdi daha çok parlar oldu ve bence, bence diyorum alınmaca yok, şarkılarının kalitesini yükselten de bu oldu. İşte Lee Hyuk-Passionate Love. (Video tekrar upload edildi)

Bir Cevap Yazın

