Rap Rap Rap

Yeni bir dinlemelik listesi yaptım.

Bu sefer her telden çalmadım. Başlık kendini anlatıyor olmalı.

http://tinyurl.com/834fje2

Listedeki şarkılar:

1. Epik High – 1 Minute, 1 Second

Epik High’ın dinlediğim ilk şarkısıdır bu. Şarkıyı duyduktan sonra bir daha da bırakamadım grubu.

2. GD&TOP – Knock Out

MAMA’dan unutulmaz performans. GD&TOP söz konusu, söylenecek çok şey yok.

3. Outsider – Alone

Hızına yetişmek mümkün değil farkındayım. Kendisini Yoo Hye Yool’s Sketchbook’ta yağmur sesine rap yaparken duyduğumdan beri şaşkınlıkla takip ediyorum.

4. Cho PD ft PO, Park Kyung, Skull – Fever II

Büyük bir Cho PD fanı olmasam da şarkıları muhteşem. PO ve Kyung ise bu şarkıyı bambaşka bir seviyeye taşıyor. Tek kelimeyle aşık oldum.

5- Bizniz – Tweet Tweet

Block B’de olması gerekirken son anda gruba dahil olmayan Hanhae’yi bilirsiniz. Kendisini araştırırken keşfettim bu şarkıyı. Çok eğlendiğim ve doyamadığım doğrudur.

Bir Cevap Yazın

