Gecenin Şarkısı -17 Temmuz-

Şarkı seçtim geldim🙂

Bugün için altyazı hazırladığım şarkı Ra.D – The One Who Left. Şu sıcak günlerde sizi hafifleteceğini umduğum bir ses. Müzik videosu olarak çok bir beklenti oluşmasın ama. Ben çok da bayılmıyorum çünkü. Gerçi siz sevebilirsiniz ama ben takip edilecek bir hikaye arıyorum her izlediğim şeyde. Bir olay örgüsü olmadığında sadece şarkıyı sevdim diyebiliyorum ki bu da o tür müzik videolarından biri benim gözümde. Ayrılıktan sonra etrafta serseri mayın gibi gezmek bence çok da dikkat çeken bir konsept değil. Neyseee

İlk nasıl dinledim Ra.D denen ve benim yazdığım gibi mi okumalıyım yoksa harf harf mi söylemeliyim kestiremediğim grubu? Rad? Radi? Redi? Ar ey di? Ne ki bu şimdi? Ay pardon lafa nasıl girdiğimi unuttum bir an. Dönüyorum ilk nasıl duyduğuma şarkılarını. Çok olmadı keşfedeli itiraf ediyorum. Belki 2-3 ay? Gerçekten emin değilim. Şarkılarını genel olarak beğendiğim için paylaşma ihtiyacı duydum. Özellikle sonbahar dönemlerinde güzel gidebileceğini düşünüyorum. Eh sonbahar gelince görürüm kulaklığımda çınlayışlarını🙂 Diğer şarkılarına da şöyle bir bakın derim güzeller. Buyrunuz şarkımız:

Bir Cevap Yazın

