Önemli

Bir duyurum var!

Ranking King kaç bölüm sürecek bilgim yok ama en iyi ihtimalle taş çatlasa 10-12 bölümde biter diye tahmin ediyorum. Sözü fazla uzatmayacağım. Bu show bittikten sonra ne çevirsem karar verebilmiş değilim. Sesame Player önerisi çok geldiği halde üzerinden bu kadar zaman geçmiş bir programı çevirirsem o isteği yapan 3-5 kişiden başka izleyeni çıkmayabilir hepimiz çoktan izlediğimiz için. Çevirmemi isteyen kişilerin sayısı bu işi yaptıracak seviyede mi bilemiyorum. Sadece SP için de geçerli değil bu durum, genel olarak çevirmem gerekli mi onu algılamaya çalışıyorum çünkü genelde “İngilizce altyazıyla da izledim ama bir de böyle izleyeyim.” yorumunu sık duyduğum için Türkçe altyazıya ihtiyaç duymayan bir kitleyle birlikte olduğumun farkındayım🙂

Özetle sizden ricam çevirmemi istediğiniz bir show varsa eğer, bu mesajın altına yorum olarak isteğinizi yazmanız. Farklı farklı forumlardan ya da youtube’dan bakınıp ayıklamak haliyle zor geliyor. O yüzden o yorumları da elbette gözden geçirecek olsam da ricam buraya yorum yapıp bana yardımcı olmanız🙂

Önemli” üzerine 2 yorum

  1. bence sesame playerı çevirebilirsin her ne kadar zaman geçsede izlenir diye düşünüyorum. ama genede son karar sana kalmış🙂

  2. Bence de Sesame Player’ı çevirmelisin. İngilizce izleyemeyen Inspiritler için bunu yaap. ^^ Biraz geç yazsam da yorumumu SP’yi destekliyorum *-*

Bir Cevap Yazın

