Hangisi?

Sonunda seçeneklerim ikiye indi!

Ne çevirsem beni mutlu etmeyecekti. Gerçekten muhteşem bir şey çevirmeliydim. Efsane bir şey… Başta Running Man’i düşündüm ama çok fazla bölüm olduğundan vazgeçtim. Aynı sebeple Family Outing’den de caydım.

Ve o da ne! Birden aklıma 2 Days and 1 Night geldi!! Elbette ilk sezonu çevirmem imkansız ama 2. sezon yetişemeyeceğim kadar da çok bölüm çıkarmadı!

İçinde idol grup falan yok ama onlara bin basacak kadar kahkaha var. Şu ana kadar hiç izlemediyseniz ve hakkında bir şey bilmiyorsanız inanın bana çok şey kaçırmışsınız. Zaten biliyorsan bunu okuyan, eh seni seviyorum tatlım🙂

Hep birlikte! İl bak~~~iill!!

Son olarak kadroda kimler var hemen hızlıca söylüyorum:

Komedyen Lee Sugeun!

Koyote lideri Kim Jong Min!

Ballad prensi Sung Sikyung!

Oyuncular çetesi Cha Taehyun, Uhm Taewoong, Kim Seungwoo ve maknae Joowon!!

Kısa oldukları için size 2 video!

Aklıma yatan diğer bir program Shinhwa Broadcast oldu. İnkar etmeyeceğim Shinhwa dönemine yetişemedim ben. Geri döndüklerinde de sunbae grup olarak saygı duydum ama gerçekten benimseyip bağrıma basmam bu program sayesinde oldu.

Ben hayatımda böyle makara bir grup daha görmedim. Eh tabi adamlar aşmış artık yeni idol gruplar ne ki dedirtiyorlar insana. Gerek var  mı bilmiyorum ama grup üyelerinin isimlerini yazayım en azından:

Eric, Minwoo, Dongwan, Hyesung, JunJin, Andy!!!

Ufak bir video da onlarla ilgili paylaşıyorum buyrunuz:

Oy verecek misiniz? Verilmezse otomatikman 2 Days and 1 Night’ı çevireceğim haberiniz olsun. Videoyu izledim hadi ben kaçtımcılar ayıp oluyor biraz😛

Joowon Turkey grubu programı çevirme projeleri olduğunu söylediği için anketi kazanan 1N2D’i çevirmeyeceğim. Shinhwa Broadcast’in bölümleri silinmeye başladı ve bölümler çok birikti çevrilmeyecek. Şu anda ufukta bir Block B – Match Up görünmekte, onu çevirmeye hevesliyim. Başlasın görüşelim.  Anket geçerliliğini yitirmiştir.

Hangisi?” üzerine 3 yorum

    1. Benim gönlümde de o var çaktırma😀 ama madem bi anket koydum ona göre gitmesem ayıp olur. o yüzden naparsınız bilmem 1n2d’i öne geçirebiliyosanız geçirin yoksam oppan Shinhwa Style🙂

Bir Cevap Yazın

