Ringa Ringa Ring

Uykum yoktu şarkı çevirdim.

Aslında başlığa bakıp çoktan uyandığınızı tahin ediyorum ama Sunny Hill’den Grasshopper Song bugünkü şarkım. Çoktan çevrildiğine emin gibiydim hatta altyazıyla izlemiş bile olabilirim ama demin bakınca göremedim. Canım nasıl çektiyse artık özellikle bulmaya gayret etmemiş bile olabilirim.

Şarkıyı hem sözleriyle hem melodisiyle çok beğeniyorum. Müzik videosu da kesinlikle sevilirliğini arttıran bir unsur. Bir bütün olarak bakınca verdiği mesajı seviyorum bir kere. Başlı başına enfes! Hoşuma gitmeyen hiçbir şey yok bu şarkıyla ilgili. Sizlerin de bildiğinden eminim Sunny Hill bu, boru değil yani😀 Buyrunuz:

Bir Cevap Yazın

