Gittim

1 ay yokum.

Eh ben de artık tatil yapayım benim günahım ne?🙂

Ranking King’i döndüğümde tamamlayacağım. Siz bu arada kpopjunkie’den İngilizce altyazılı izleyebilirsiniz. Arzu ederseniz ben çevirdikten sonra öyle de izlersiniz. Sloganımızı unutmuyoruz: Infinite’in fazlası olmaz😀 Bu işlem bittikten sonra da anketin sonucuna göre yeni program çevirisine başlayacağım.

Yokluğumda dinleyin diye liste yaptım buyrun.

http://tinyurl.com/cobckrn

Şarkı listemiz:

  1. Jang Kiha and the Faces – I’ve Watched TV

  2. Sagging Snail – Room Nallari ( :D)

  3. Jaurim – Oh, Honey

  4. Mate – Confession

  5. No Reply – Road

  6. Serengeti – 변해가네 (Byeonhegane diye okunuyor. Anlamını bilmiyorum sadece okuyabiliyorum ben :D)

  7. Mad Soul Child – Breath

Gittim” üzerine 2 yorum

  1. demek demek infinite ‘n muhteşem mi muhteşem programını çevirip beni havalara uçuran eng sub izledikten sonra otur birde türkçe izle pekiştir diyen chingu sensin🙂 saolasın varolasın chingu valla youtube da görünce çeviren kişinin bloğunu hemen click click yaptım geldim tekrardan kamzammidaaaa ^.^

Bir Cevap Yazın

