Fangirl olasım geldi

Umarım pişman olmam…

Ama tutamadım kendimi.

Son günlerde hem Gaksital hem de 2 Days and 1 Night etkisiyle içimde patlama noktasına gelen bir Joowon sempatisi büyüdü de büyüdü. Hani nerdeyse Uhm Taewoong’a karşı hislerime yetişecek, o derece.

1N2D’i ne kadar çok sevdiğimi artık biliyor olmalısınız. Canım sıkılmış video bakınıyordum ki az sonra paylaşacağım videolara denk geldim. Nasıl da muhteşemler öyle! Joowon merkezli 1N2D müzik videoları!!! Keşke başka üyelere odaklılar da olsaydı ama son günlerin yükselen ismi Joowon vardı yalnızca. İlgilisinin huzuruna sunuyorum belki benim gibileriniz vardır.

Ve hayır dostlar ben Joowon oppa diye etrafta gezmiyorum. Iyy oppacıymış la bu derseniz de umrumda olmaz gerçi ama ben Joowon’a bakınca… adeta bir köpek yavrusu görüyorum! Mamasını suyunu koy önüne, al evine besle iti. O nasıl tatlı bir şey öyle yahu. Vallahi ilerde oğlum olacaksa böyle olsun. Arada yanağından budundan ısırayım. Öyle seviyorum işte🙂

Bazen içinde tutamaz söylersin, daha doğrusu patlayıverirsin ya… Hah işte tam olarak o anı yaşıyorum.

Videoların sahibi youtube’dan Tofuyee diye birisi. Benle alakası yok. Ben sadece buldum paylaşıyorum.

Durun videolarda kullanılan şarkıları da söyleyeyim. İlk videoda After School’dan Uee’nin Sok Sok Sok şarkısı kullanılmış. Eh Uee en sevdiğim AS üyesi zaten, daha da bir mutluyum anlayacağınız. Uee&Joowon ikilisini daha da bir benimsemek için Ojakgyo Brothers’ı izlemek lazım. Bir ara doğru düzgün oturup izleyeyim şunu.

İkinci videoda yine bir Ojakgyo Brothers göndermesi var. Dizinin müziklerinden Gavy Nj- I Look. Videoyla ilgili bir şey söylemek istiyorum yalnız. Bölümü izlerken de çok gülmüştüm ama videonun sonunda bir kez daha güldüm😀 Gakşital ya😀 Özellikle o andan bahsettim bari açıklayayım neden güldüğümü ve orda ne dediğini. (Bu arada o sahne 17. bölümden)

1N2D ekibi 2 takıma ayrılmıştır ve gitmeleri gereken yeri bulmak için ipucunu çözmeleri gerekmektedir. Joowon’un içinde bulunduğu Sugeun ve Taewoonglu takım ipucunu anında çözer ve yola önceden çıkar. Diğer takım ise geride kalmıştır. Heyecan bozulmasın ve iki takım arasındaki fark çok açılmasın diye çekim ekibinin diğerlerine yardımcı olup ekstra ipuçları vermesinden işkillenen bizimkiler Joowon aracılığıyla çalışanları tehdit eder:

“Olur da çok geride kalmadıklarından emin olmak için diğer takıma ekstra ipucu verirseniz… Gakşital sizi asla affetmeyecek!”

Anlatınca o kadar komik olmadı mı? Peki. Boynu bükük uzaklaşır

Son videodaki şarkımız da Sea ya da daha çok bilinin adıyla direkt Bada. Şarkıyı pek çok yerde arkaplanda duymuşsunuzdur diye tahmin ediyorum ama belki grubu bilmiyorsunuzdur. Ben bilmiyordum şarkının kime ait olduğunu da o yüzden herkesi kendim gibi sanasım var kusura bakmayın. neyse UP diye bir grupmuş.


Fangirl olasım geldi” üzerine 6 yorum

    1. İzliyorum ki😀 Aklımdan çıktığı görülmüş şey değil hatta😀 Olimpiyatlar iyi ki geçti de diziye doğru düzgün kavuştuk oh beeh! 20 için sabırsızlanıyorum şu anda. Bak Gakşital dedin hızımı alamıyorum geberiyorum burdaaaa. Gakşital=Bridal Mask bu arada yazıda Gakşital diyip durduğum için mi izlemedim sandın bilemedim ayh fenayım bak vallahi hızımı alamıyorum. 19 fenaydı. 20nin previewı zaten beni bitirdi. Offf fenayııım!!! Fangirl mode on!!!

      1. ben daha izlemedim ama senin yazını okuyunca bu adam bridal maskta oynayan adam değil mi ya diye bir düşündüm sonra baktım oymuş😀 Gakşital evet anlamamıştım ilk defa gördüm bu adını diznin onun için yazıyım dedim hoş bu kadar fanı olduysan çoktan izlemeye başlamışsındır diye düşünmüştüm ama genede bi söliyim dedim😀

      2. Bence mutlaka izlemelisin. Bak şöyle söyleyeyim dizi gayet güzel, epik bi seviyede başlıyo ve her bölüm bu muhteşemliği biraz daha artıyo. Dizi aynı eksende dönüp durmuyo sürekli bi ilerleme hali söz konusu. Her bölüm bi öncekinden daha muhteşemken son bölüme geldiklerinde ben bu aşırı doz muhteşemliğe nasıl dayanırım bilemiyorum. Bu senenin en iyi dizisi bence🙂

  1. şuan Ghost’u izliyorum bitmek üzere biter bitmez ona başlıcam aklımda zaten😀 konusuda öle bilindik bişey değil değişik bir konusu var izlenmesi gerekeen bi dizi bence😀

Bir Cevap Yazın

