Gecenin Şarkıları

Fark ettim ki bir süredir şarkı çevirmemişim. Eh gelsin bakalım.

Bugün 3 şarkı çevirisiyle karşınızdayım. Her biri birbirinden güzel, arasında seçim yap dersen donup kalacağım şarkılar bunlar. Hani “Sanki şu şarkının şusu birazcık daha iyi diğerlerine göre” diye ağzımdan bir şey kaçıracak olsam ihanet etmiş hissedip köşeme sinebilirim. Öyle düşünün işte.

Sözü fazla uzatmadan ilk şarkıma geçmek istiyorum. Şarkıları da öyle uzun uzadıya tanıtmaya pek niyetim yok. Gerçi ben ne zaman niyetlendiğim şeyi yapabildim o da tartışılır ya neyse… Saat ilerleyince çeneme vuruyor sustum tamam.

İlk şarkımız benim daha önceden “Tonight, I’m afraid of the Dark” şarkısını çevirdiğim ve şu ana kadar söylememiş olsam da (nasıl söylememişim ona da hayret) en büyük muhteşem fantastik favori grubum 10cm’den (Evet ten santimetre diye okuyorum ve bu konuda her türlü çirkefliği yapabilirim) “To Death” ya da benim Korece bilmeyen ve duyduğu İngilizce’yi şarkının başlığına oturtmaya meyleden zihnimle “So Nice”. Dediğim gibi herhangi bir şey söyleme ihtiyacı duymuyor ve şarkıyı hemen koyuveriyorum!

İkinci şarkı ise bir diğer bayıldığım (ve sanırım ten santimetreden hemen sonra gelen) The Black Skirts’ten (ki daha önce hazırladığım çalma listelerinde kendilerine rastlayabilirdiniz baktıysanız) Antifreeze. Başarılı pek çok şarkılarından yalnızca biri. Beni beklemeyin ve henüz bu grubu bilmiyorsanız lütfen keşfedin! İşte şarkımız:

Ve son olarak da bu kadar çok sevdiğim 2 grup içinde biraz sönük kalan (kendi sıralamamda elbette) birileri geliyor. Son dönemlerde isimlerini Osman sayesinde ya da şurda burda duyup ilgilenmeye başlamış olabilirsiniz, şaşırmam. Evet evet Nell geliyor. Nell hiçbir zaman favorim olmadı. Hemen hemen her şarkılarını dinlemişliğim vardır ve içlerinden bazılarını (az sonra paylaşacağım gibi) pek bir severim. Ama beni yeterince avuçlarına aldıklarını söyleyemem. Bu işler zevk meselesi, siz bir bakın ve kendiniz karar verin ‘güzel şarkılarını dinlerim’ kategorisine mi alacaksınız yoksa ‘hayatımın grubu bu!’ kategorisine mi. Walking through the time of remembrance geliyor!!

Gecenin Şarkıları” üzerine bir yorum

  1. 10cm in en sevdiğim şarkısını paylaşmışsın dinledin mi bilmiyorum ama 10cm Hug song ft orange caramel tavsiye ederim 😃 paylaşımların çok güzel bu arada

Bir Cevap Yazın

