Nell Arşivi?

???

Son 2 günde nasıl oldu ben de anlamadım ama kaç tane olduğundan şimdi tam emin olamadığım sayıda (6’ymış ayol ben de bir şey sanmıştım) Nell şarkısı çevirdim. (Edit: artık 8 9)

Hayır Nell fanı değilim, hala… Evet sonunda oldum. O röportajı çevirmeyecektim. Artık ben de bir Nell fanıyım dostlaaaaar. Sadece Nell seven bir kesimin varlığını farkedince ve işsizlik dizboyu olunca hızımı alamadım. Galiba daha fazlasını da çevireceğim. Neleri çevirdiğime dair bir arşivlik post hazırlayayım dedim. Bazı videoların copyright sıkıntılarından silineceğini ve yeniden upload edilmesi gerekeceğini düşünüyorum çünkü. Ne var ne yok düzenli bileyim. Kullanıma da açıklar bu arada. Diğer her video gibi.

Nell Arşivi?” üzerine bir yorum

  1. Nell’i let it rain şarkısıyla keşfettim. Bir kere dinledi mi insan başkalarına da bakıyor derken derken Nell dosyam kabardı. Şarkılarının tınısı… Korece bilmesem bile şarkılarını dinlerken anlıyormuş gibi hissediyorum. O anlığına bile olsa dinlerken farklı bir ruh haline bürünmemi sağlayan şarkılar…Eğer dinlemediyseniz geç kalmayın derim.
    Ayrıca arşiv için teşekkürler hepsi birbirinden güzel=)

Bir Cevap Yazın

