Yeni bir sese…

Hazır mısın genç padawanım?

Bence hazırsındır sen. Yok yok cidden hazırsındır, inanıyorum.

Şu birkaç gündür Nell ve 10cm ağırlıklı geçti. Ben de özellikle grubu öne çıkarmaya başladıysam es geçemeyeceğim bir isimle geldim. Aslında çok tereddüt ettim, kendime mi saklasam bu grubu dedim. Çünkü ilginçtir şu ana kadar hiç kötü şarkısına rastlamadığım birileri geliyor az sonra. Belki de doğru şarkılarını en uygun ruh halinde dinlediğimdendir bilemiyorum. Aşırı yavaş şarkılarının bile kendi içinde bir… nasıl desem? Hani bazen bir şarkı çok yavaşsa sıkılır arka arkaya dinleyemezsin hatta bazen sonuna kadar bile dinleyemezsiniz ya hani? Öyle olur, biliyorum kendimizi kandırmayalım. Hah işte öyle olması gereken şarkılarının bile her seferinde sonuna kadar, tekrar tekrar kendini dinletme ve deli gibi sevdirme özelliği var. Biraz hareket gelse biri bateriye mi vursa ne yapsa diye düşündüğünüz oluyor mesela, ama yok şarkı o haliyle öyle bir bağlıyor ki eliniz gitmiyor sonraki şarkıya geçmeye.

İki tane şarkı çevirisiyle geldim karşınıza bu gruptan. Az önce bahsettiğim gibi yavaş şarkılarıyla değil ama. Onları da kendiniz keşfedin. Nasılsa az sonra anlata anlata bitiremediğim bu grup da kimmiş göreceksiniz. Karşınızda No Reply! Korece de yazayım adlarını ki öyle daha fazla şarkılarını bulabilesiniz. Daha doğrusu kopyalayayım. Yazmaya kalkarsam biraz vaktimi yer, biraz değil aslında baya baya birkaç dakika iki harfin belini bükmeye çırpınırım klavyede bulacam da peheeey. Neyse No Reply = 노 리플라이. (Korelileri seven?? No Ripıllai rulez diyen?? :D)

İlk şarkımız 시야. Oldu o zaman diyen? Şimdi bunu google translate’e yazdığım zaman ilk olarak “View” diyor. Ama okunuşu bazılarınızın gördüğü gibi direkt “Si ya” ya da Türkçe değil İngilizce gibi düşünürsek “See Ya”ya kadar yolu var bunun. Toparlayamıyoruum!! Yardım edin! Neyse arkadaşlar ben bu şarkıya “See Ya” diyorum. Bakındım ama her şeyini çevirmişler, şarkının adını koymamışlar o konuda sonuna kadar özgürüm yani. Sizce de See Ya pek hoş değil mi? Bence orijinali öyle gibi duruyor, öyle olmalı! 

Ve No Reply’dan bugünkü 2. ve son şarkımız Never Ending Song imiş. İlk dinlediğimde sadece Korece adını görmüştüm ben bunun. Korecesini de google translate’e yazdım. Orda Unfinished Song diye çevirdi. Ayrıntıya takılıyorum evet. Kusura bakmayın. Ama biri bana Never Ending Song’u biliyor musun dese bu şarkıyı kastettiğini anlamama ihtimalim yüksektir. Neyse şarkımız:

Ve son olarak…

Yeni bir grup içinde kendimizi kaybetmeyelim, özümüzü unutmayalım istedim. Olmazsa olmaz 10cm çevirimi de kenara bir yere hazır ettim. 10cm ve Good Night:

Bir Cevap Yazın

