Özledim mi ben?

Sanki biraz.

Ama dur önce buranın var oluş amacını gerçekleştireyim de sonra dökeyim içimi. Kore şarkısı paylaşayım. Senin deyiminle boş işler. Sanki sen dünyayı kurtarıyorsun da… Ve bence güzel müziği yaymak ya da en azından buna çalışmak senin salak maçından da masa başında ahkam kesmelerinden de daha dolu bir iş. Neyse gene patlamalarımdan birindeyim. Şarkı için gelen buyursun da ben de içimdekileri kusmaya devam edeyim.

Be salak neden aramıyorsun o zaman diyeceksen eğer… Neden aramadığımı ben de bilmiyorum. Ya da biliyorum ama söylemek istemiyorum. Zorlasam çıkar mı acaba? Zaten nerden göreceksin ki bu yazdıklarımı?

Beni aramıyorsun sen hala, inatla… İlgilenir görünüyorsun, sorun değilmiş gibi davranıyorsun. Aynı anda ikisini birden nasıl başarıyorsun aklım almıyor zaten ya, neyse. İlgilenen insan böyle kayıtsız olamaz değil mi? Bir terslik hisseder, endişelenir. Endişelenir taklidi yapmaz onun yerine. Zorlar biraz.

Yalnız da kaldım çok, hem de çok, sen olmayınca. Etrafıma kimseyi yaklaştırmak istemiyorum. Yoksa bulamıyor muyum artık birilerini? Belki de gerçekten aramadığımdandır. Sen misin başkasını aramak istememe sebebim? Gerçi ben biriyle birlikteyken de yalnız hissediyorum, sen daha iyi bilirsin bunu. Sen varken de eksik bir şeyler var; ama sen yine de olsan. Tüm o eksikliklerle… Yine yalanlar söylesene bana. İnanayım, kalbim hafiflesin. Sanki her şey tammış gibi hissedeyim.

Madem o kadar istiyorum niye aramıyorum seni?

Ulan salak herif ben senden korkuyorum! Gözlerine bakmamla bile ne hale geliyorum hiç farkına varmadın mı? Daha çok yaklaştıkça bana, sana nasıl da sonsuza kadar öylece sarılmak istediğimi? Sen beni sevmezken bunları yüksek sesle söylersem ne hale gelirim düşündün mü? Tek başımayken nasıl olduğumu biliyorum, okusan sen de bilirdin. Karşında olabildiğince kontrollü davransam da yanından ayrıldığım an allak bullak olduğumu nerden bileceksin ki sen?

Düşünsene bu söylediklerimi kendi kendime değil de bizzat sana söylediğimi! Bana o halimle de katlanır mısın? Şimdi arasam, “Hayır bu kadarı yeterli değil, sev beni! Gerçekten sev!” desem kaçmayacak mısın sanki benden? Her dediğine kafa sallayan oyuncağın yerine fazlasını isteyen bu halim çıksa karşına… Gerçi iki türlü de elde edemiyorsam seni. Kaybedecek ne var ki? Sen öyleyken ben istememeliyim seni, ben böyleyken de sen istemeyeceksin beni.

Yine de zorlasam kendimi, seni her halinle istediğimi kabullensem ve “Nasıl istiyorsan o şekilde senin olayım, yeter ki yanımda kal.” desem? O an işte havai fişekler falan patlar mı? Başkalarının ilişki dediği o şey başlar mı? Yoksa yine ihtiyaç anında çağırdığın biri olarak mı kalırım? Olsun gelirim ki. Sen de gel bana.

Kendime olan sevgim, saygım mı? Güldürme beni. Bana onları daha en başından kaybettirdiler. Bunu da bilirsin sen, her boku çok iyi bildiğin gibi. Çenemi tutamam çünkü ben. Ve sen de kaybettirdin bana bunu gıdım gıdım. Sanki umrundaymış gibi davranmasaydın belki bu kadar fazla incitmezdi ama umrundaymış gibi davrandıktan sonra ağzıma sıçmasaydın daha iyi olmaz mıydı? Beni beklentiye en başından sokmasaydın? Ama bu da umrumda değil. Sıç ağzıma, ne istersen söyle. Sadece yanımda olman yeter bana.

Ama bunu da söylemeyeceğim sana. Çünkü söylersem gerçekten de yok olacak kendime kalan o bir gram saygım. Hani yok oldu diyorum, dünya yıkılsa umrumda değil diyorum ya… Bu işler öyle yürümüyor ki bebeğim. Ben sadece konuşuyorum, hem de çok konuşuyorum. Ve bir de sana karşı konuşmuyorum. Hep böyle kendi kendime konuşuyorum. Galiba ben seni çok özlüyorum. Özlenecek tek bir özelliğin bile olmadığı halde beni kandırmanı mı özlüyorum yoksa?

Bir de biraz hoş görünüyorsun göze, şirin çocuksun ondan herhalde.. Ben bir su içeyim. İyi gelir. Anca soğuk su içerim zaten senin üstüne.

Bir Cevap Yazın

