Veeeeeee

Döndüm!

Daha yeni döndüğüm için Ranking King’e henüz el atabilmiş değilim. Biraz dinlenmelik süre talep ediyorum! Ama yarına yeni bir bölümle karşılaşmanız ve akabinde hızlı hızlı pek çok çeviri çıkarmam muhtemeldir. Mümkün olduğunca çabuk yetişip bitirme isteği taşımaktayım çünkü.

Elim boş dönmek istemedim ve oturup (birkaç da istek aldığımızı duyduktan sonra) şöyle 1-2 Nell şarkısı çevireyim en azından dedim. Malum şarkı çevirmek program çevirmenin yanında çıtır çerez eh bu kadarı da elime yapışmaz yani. O yüzden karşınızdaaaa

Veeeeeee” üzerine 3 yorum

  1. oleyy oleeyy😀 inanmazsın ne zamandır senin dönmeni bekliyorum😀 her gün nerdeyse bloguna gidiyodum ve sonunda “döndüm ” yazısını gördüm😀 heheh şimdiden çeviriler için sana kolay gelsin ve şimdiden teşkkür ederiiimm😀

Bir Cevap Yazın

