Infinite Ranking King 14. Bölüm Türkçe Altyazılı

Duyurum var bi saniye!

Dediğim gibi artık program çevirilerini upload etmek için bu yeni channelı kullanıyorum. Önceki ise şarkıdır ufak röportajlardır bunlara kaldı.

Ayrıca 1N2D ne oldu diye merak edenleriniz vardır diye düşünüyorum. Geçenlerde Joowon Türkiye fanının açıldığını gördüm facebookta. Az sonra da linklerini vereceğim henüz bilmeyenleriniz varsa diye. Neyse efendim kendilerini bulunca çeviri planları olup olmadığını sordum Joowon’a yönelik ve 1N2D’i çevirme niyetleri olduğunu öğrendim. Bu yüzden planlı programlı giden bir fan grubu dururken bu işe el atmamın saçma olacağını düşünüyorum ve 1N2D’i çevirmeyi onlara bırakıyorum. Onun yerine Shinhwa Broadcast’i çevireceğim. Joowon Türkiye –> http://www.facebook.com/JooWonTurkey

Infinite Ranking King 14. Bölüm Türkçe Altyazılı” üzerine 5 yorum

  1. Youtube hesabım olmadığı için oradan teşekkür edememiştim çeviriler için. Bu postun altına yorum yapma isteği geldi. ^^ Ellerine sağlık. Senin çevirilerini izlemek gerçekten zevkli. ^^😀

    1. Ah çok teşekkür ederim hele hele yorum yapan bişey söyleyen gördüm mü nasıl seviniyorum tahmin edemezsiniz😀 Yoksa ben kendi kendime çalıp söylüyorum galiba düşüncesi ölüm gibi. Sağolun varolun varlığını hissettiren düşünceli takipçilerim😀

  2. Infiniteyi biraz gec tanidim ama tam tanidim sizin cevirilerinizlede onlara daha cook baglandim ceviriler icin coook tesekkurlerr…

Bir Cevap Yazın

