Çeviriler Durmasın!

Şarkıların sonu gelmiyor azizim. Çevirilerin de… Buyrunuz birkaç seçmece.

İlk şarkımız özellikle geçtiğimiz sene içinde çok fena patlama yapan Hyorin’in yorumuyla Heeya. Daha önce bu programdan şarkılar paylaştım hatta bu bölümden Yesung’un The More That I Love You performansını paylaşmıştım. Benim için en efsane Immortal Songs bölümü olduğundan mıdır nedir elim hep burdan seçtiğim şarkılara gidiyor. Boohwal’ı sevmemden ve çoğu diğer efsane ismin aksine önceden takip etmemden ötürü olsa gerek vazgeçemiyorum sanırım.

  1. şarkımız Daybreak ve şarkıları Two Hearts. Kendileriyle ilk nasıl tanıştım ettim bilmiyorum. Bir noktadan sonra hatırlamamaya başlıyorsunuz malum. Galiba takip ettiğim bir blogda bu gruptan bahsetmişlerdi bu yaz başında dönüş yapmışlar. Hmm emin olamadım neyse. Ama kendilerini nasıl sevdiğimi hatırlıyorum. Geçtiğimiz ay olması lazım, Englishman in New York coverlarını dinledikten sonra ben neden bu grubu daha çok dinlememişim ki dedim ve keşfe başladım. Çevirimiz de gelsin bakalım:

Bunun dışında bir Nell çeviri patlaması yaşıyorum ama hepsini tek tek paylaşmayacağım zaten facebook sayfasında paylaşıyoruz. Buraya son çevirdiklerimden birini temsilen koyacağım yalnızca. Buyrunuss

Bir Cevap Yazın

