Arkadaşlar!

Bi saniyenizi alacak sadece.

RK 15. Bölüm için hala İngilizce çeviriyi beklemekteyim. Her zaman çeviren kişiler “hadi artık çevirin!” ekseninde dönen ısrarlar üzerine biraz bunalmışlar ve çevirmeyebilirlermiş gibi bir halleri var. Bu yüzden olur da başka bir yerde çevrilmişini görürseniz bana haber vermenizi rica edeceğim. Ben kaçırabilirim çünkü.

Reklamlar

Arkadaşlar!” üzerine 4 yorum

  1. aa pislikleeerrr 😀 hiç başka fanları düşünmüyolar hıh onlarda çevirisiz kalırlar inşşallah bir gün 😀 Sıkıldık ne deemek yaa 😀 inş başka biri çevirir.

    1. Ben de aynı ümit içerisindeyim. Hala son bölümü izleyememiş olmak yıprattı yemin ederim. Zaten konuşma ve elbette ki Sungkyucuğumuzu yerme odaklı bir bölüm olacağından altyazı olmadan izlesem ne anlayacağım? Hiç. Meraktan saçımı başımı yolmak üzereyim. İngilizce olmadan hiçbir şey olmuyor!!!

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s