İyi Geceler

Bu gecenin havasına uydu sanki bu şarkı dedim ve sizler de dinleyin istedim. Dışarda beklenen yağmur yağarken… Ya da durdu mu yoksa ses duyamıyorum da? Müzik engelliyordur canım durmamıştır o.

Yağmur insanı değilimdir. Yağmur beni strese sokar, elim ayağım birbirine girer yağmur yağdı mı. Ancak işim gücüm yoksa keyfini çıkarabilirim. Elbette çoraplarıma kadar ıslanmadan.

E ama ben bugün neden böyle gereksiz gürültü yapıyorum inanın bilmiyorum. Uyumam gerek. Hepinize iyi geceler!

Bir Cevap Yazın

