술-물

Sul Mul derkeeeen yihaaa!

Bir şarkı çevirdim ve bu şarkıyı çevirirken aklıma üşüşen şeyleri yazmak istedim.

Size hiç oldu mu bilmiyorum. Hani kaldırabileceğinden fazlasıyla uğraşmaya başlarsın, en azından kafanda kendine öyle bir sınır çizmişsindir ve o sınırı geçersin de… Hem bedenen hem de ruhen isyan edersin…

Şu aralar fazla şey üst üste bindi hayatımda. Bu süreçte fark ettim ki eskiden sorun olarak gördüğüm, esasında bir şekilde eğlenmemi sağlamış her şeyi arar olmuşum. Bunalmanın farklı boyutlarında gezintiye çıktım çünkü… Son günlerde hep “Bırak git her şeyi! Öylece kalsın!” diye haykıran bencil beni susturmaya çalıştım. Dışardan öyle de görünüyorum aslında; ama içime kapandığım, yalnız kalıp düşüncelerimi dinlediğim anlarda… O anlar keşke hiç gelmese.

Kendinize kızdığınız hatta belki de düşündükleriniz yüzünden kendinizden utandığınız oldu mu hiç? Olduysa ne demek istediğimi daha net anlarsınız.

Akıl sağlığımı koruyabilmek adına, o tür anlar yaşadığımda eski ben oluvermekte üstüme yok. Eski ben… Sürekli müziğe gömülmüş ben… Kapanıyorum kendi dünyama ve benim dünyam dediğim o yer gerçekliğe dönüşüyor, başka şey kalmıyor geriye. O kaçıp gitme hayallerim, en azından zihnimde, hayal olmaktan çıkıp vücut buluyor. Ve daha da büyüyor hayallerim, sanki gerçek olan onlarmış gibi kucaklıyorlar beni. Keşke bitmese o hayaller, keşke tekrar yere basmasa ayaklarım; ama basıyor.

Hayır şu anda henüz hazır değilim dünyaya dönmeye. Ben kendi gerçeğimde mutluyum. Ya da hayalimde…

Hayaller ve gittikçe daha da “hayal olmuş” hayaller…

Umrumda değil. Onların hepsi önümde sonsuz bir yol şu anda. Engeller umrumda değil, İnsanlar umrumda değil. Şu an benim kaçış anım ve ben Güneş doğana kadar bu diyarda gizlenmeye devam edeceğim. Eğlenceli şarkılarımla yine mutlu olacağım.

Vodka Rain -It’s a Beautiful Night

Bir Cevap Yazın

