Anlatamıyorum arkadaş!

Derdimi anlatamıyorum!

Gitmeyin lütfen, gidin desem de gitmeyin. Umursamadığımı söylesem de gitmeyin!

Öküzüm ben çünkü.

Umursadığımı umursamıyorum demeden, sevdiğimi sevmiyorum demeden, özetle kaybetmeden anlamayanlardanım.

Fabrika ayarlarım bozuk benim. Yapmayın etmeyin.

Ha bi de acabaların varmış ya hani senin… O acabaların hiç de saçma gelmiyor aslında bana.

Off anlamsız geliyor bu dediklerim ama kendi içinde öyle de tutarlı konuşuyorum ki şu anda kendimi tebrik edesim var.

Canım sıkılıyor hem de çoooooook!! İçimdeki sıkıntı geçmek bilmiyor. Hep bir şeylerle meşgul olmam gerek benim yoksa tekrara düşüyorum. Düştüm gene mesela. Bir günlük boşluk bana hayatı zehir ediyor. Evet öyle işte. Şarkılarım da kurtaramıyor beni. Kaçamıyorum! Çevirdim yine can sıkıntısına. Ama sor bi neden? Bilmem ki.

Bir Cevap Yazın

