Bu gece için…

3 yeni şarkıyla geldim.

İlki Osman vasıtasıyla dinlediğim Zooropa Yellow – Erase. Ne yalan söyleyeyim birazcık da müzik videosunu izlerken çok keyif almamdan ötürü bu kadar hevesle atladım galiba bu şarkının üstüne. İzleyin, dinleyin. Bir şey kaybetmeyeceğinizi garanti ediyorum. Grubun diğer şarkılarına da bakmaktan çekinmeyin derim. Memories diye bir parçaları var ki aman aman. Bayıldım!

İkinci şarkı Romantic Punch – When this night is over. Üzerine çok fazla yorum  yapacak bir ruh halinde değilim. Doğru ruh halini yakalamış olsam bir şeyler diyebilirdim belki; amma ve lakin tüm yorumlar ve düşünceler tarafınızca gerçekleştirilmek durumunda. Beğenir misiniz yoksa silik mi kalır ben bilemem artık.

Son şarkıyı ise hiç tanıtma ihtiyacı duymuyorum. Çünkü sırada Hot Potato ve U-Turn var. Hot Potato söz konusu oldu mu aslında çok bencilleşebiliyorum. Kimse adını bile anmasın, bilinsin ama konuşulmasın,herkes kendi dünyasında dinlesin istiyorum zaman zaman. Çünkü benim sevdiğim şeyi başkaları da sevdiğinde ve bunu sürekli dillendirmeye başladıklarında nedense suyu çıkacakmış da beni de soğutacaklarmış gibi bir korku içerisine düşüyorum. Gangnam Style gibi hani. En alakasız insan neden duysun ki? Duymasın, bilmesin. Sadece özellikle bulmak isteyen bulsun, bulduktan sonra da insan gibi, abartmadan, insanın hevesini kaçırmadan, usulüyle dinlesin istiyorum. Çok şey mi istiyorum? O yüzden çok sevdiğim bir şeye seviyorum demeden önce çelişkiler içinde boğulacak gibi olduğum doğrudur. Hot Potato’yu tanıyan kişiler ayrıcalıklı olmalı ve suyunu çıkarmadan, edebinnen sevmeli yani bence. Birbirimizin dilinden anlayalım. Ay neyse obsesif mi geldi söylediklerim bilmiyorum, öyleyse de artık çok geç sanırım.

Bir Cevap Yazın

