Bıllak Bi!!

Selam olsun Block B seven herkese!

Biliyorsunuz ki Block B çok çok çoook yakında geri dönecek. Bugün ben bu yazıyı yazmadan 1 saat kadar önce Taeil’in teaserını bile izledik dünkü Kyung ve muhteşem dansının üstüne. Eh geçen teaser dans üzerineyse bu da müzik üzerine olmalı diye Taeil’in geleceğini hissetmiştim ama ben🙂  Taeil’in sesine de bize çıtlatıldığı kadarıyla şarkının kendisine de hayran olduğumu söylemeden geçemeyeceğim. Neyse benim bunu yazmaya başlamamdaki amaç bu değildi. Üzgünüm çok dağılıyorum hevesle girince bir konuya. Mazur görünüz.

Tüm bu heyecanıma ve siz bunu göremeseniz de cıvıldamalarıma karşı (gerçekten çok mutluyum şu anda, içim içime sığmıyo!) ruh halime pek uymayan bir şarkı çevirmiştim şimdi onu paylaşacağım. Buyrunuz Mino & Zico ikilisinden (Bu arada Mino Block B’de çıkış yapmaya hazırlanan ama grupta yer almayan, şimdi BoM adlı bir grubun üyesidir bilmeyen varsa) What do I do geliyor. Buyrunuss:

Bıllak Bi!!” üzerine 2 yorum

  1. Eski anılar… Match Up’ta Mino’yu görüp göz yaşlarına boğulmaları… 4 My Town’ı dinlerken hem kudurma isteğiyle dolup hem de hüzünlenmemin sebebi…Ahhh be Mino ballad grubunda ne işin var senin oğlum?
    Her neyse bu şarkıyı severim ben😀

    1. O ağlamaları… Gözleri şişmişti makyajları heba olmuştu canlı performans öncesi de gözlüklere gömülmüşlerdi. Öyle ağlamışlardı işte. Duygulandım yine hatırlayınca. Bazen merak etmiyorum desem yalan olur Mino ve Hanhae de olsaydı nasıl olurdu diye. Ama Block B’yi şu haliyle de öyle çok seviyorum ki ihanet ediyormuşum gibi hissediyorum bazen. Çok karmaşığım bu konuda ama hepsini ayrı ayrı da seviyorum ve Mino ballad grubunda olmasıyla beni de şaşırtsa da umarım mutludur. Hanhae Phantom’la iyi gidiyor gibi. Mino.. Kıymetlimiss??

Bir Cevap Yazın

