Santim!!

Son dönemde twitter’dan takip ettiğim kişilerin 10cm’in son albümünü ne kadar beğendiğini görüp haliyle sevinir oldum.

Ben içimizde gizlenmiş bu kadar 10cm seveni olduğundan habersizdim a dostlar. Neden söylemediniz? Bir iki kişinin varlığından haberdardım yalnızca. Aklıma da gelmişken bana bu alemleri ve 10cm’i tanıtan yüce şahsiyeti bir kez daha anımsıyorum ve bir dakikalık saygı duruşunda bulunuyorum kendisi için.

Neyseciğime efenim ben de o kişiler gibi son albümü pek bir beğenmiş durumdayım. Hala dinlemeyeniniz vardıysa da sizleri esefle kınıyorum ve acilen albümü indirmeniz için gerekli linki hemen veriyorum:

https://rapidshare.com/#!download|304p5|2138051172|10m_-2.0__www.k2nblog.com.rar|113783|0|0

Albümdeki şarkılar ve dev hizmetimle beraber bu Korece şarkı isimleri aşağı yukarı neye tekabül ediyor parantez bilgileriyle:

  1. 그대와 나 (You and Me)
  2. Fine Thank You And You?
  3. 한강의 작별 (The Farewell of the Han River)
  4. 냄새나는 여자 (Smelly Woman) Ama bana bu çeviri biraz acayip geldiğinden acaba Scent of the Woman gibi bir şey mi diye düşünmedim değil hani
  5. 너의 꽃 (Your Flowers)
  6. 고추잠자리 (Red Dragonfly)
  7. 오늘밤에(Tonight)
  8. 그러니까… (So…)
  9. 마음 (Mind)
  10. 이제.여기서.그만 (Now, Here’s enough)
  11. Corona
  12. 오늘밤에 (Tonight Clean ver.)

Ve son olarak da bu yazıyı neden bu kadar geciktirdiğime gelelim. Birkaç şarkıya çeviri yapabilmek istemiştim. En azından bir tanesine yapabileyim diyordum. Şimdi elimde mevcut altyazım var ve yazdım.

Öncelikle albümdeki favori şarkım The Farewell of the Han River geliyor:

Ve hemen ardından yine sağlam şarkılardan (gerçi tüm şarkılar sağlam ya siz anlayın işte) Fine, Thank you And You?

Bir Cevap Yazın

