Aradım Buldum Arkadaş! “My Aunt Mary”

Bugün içimde bir istek doğuverdi. Daha önce duymadığım, benim için tamamen yeni birilerinin müziğini keşfetmeliydim!

O keşfetme isteğini bilirsiniz. Bir kez geldi mi kaçırmadan değerlendirmek gerekir anında. Ben de öyle yaptım. Ve bugün gerçekten de çok hoşuma giden birkaç isimle tanıştım diyebilirim. Elbette ki kendime saklamak istediklerim ya da sonraya da kalsın hemen tüketmeyeyim dediklerim oldu. Senin hiç yok mu sanki bunu okuyan?

Benim için yeni, Kore semaları için taaaa 99’a dayanan, daha doğrusu resmi çıkışlarını 99 yılında yapmış fakat bundan önce elbette ki alt yapısı olan bir grup var karşımızda. Sadece ilk albümleri bu yıl çıkmış diyelim geçelim. Grubun müziği modern rock kategorisinde değerlendirilmiş; ancak benim dinlediğim şarkıları içinde gayet pop-rock karışımı ya da daha hafif kaçan salt indie diye tabir ettiğim türe kayanlar da mevcuttu.

Henüz bana da yeni bir grup olduğundan her şarkısını dinlemiş değilim. Ama bu yumuşaklık çağrışımlarını bana yaptıranın grubun vokali Thomas Cook, gerçek adıyla Jeong Soon Yong, olması kuvvetle muhtemeldir. Ne demek istiyorum? Hemen özetleyeyim. My Aunt Mary, son ve aynı zamanda 5. albümleri olan “Circle”ı 2008 yılında çıkarmış. Yani neresinden tutarsan tut artık eskilere karışmış bir grup. Thomas Cook ise solo çalışmalar yapmakta. Ben de ilk Thomas Cook’u buldum zaten, sonra grubu da varmış diyerek My Aunt Mary’yi dinledim.

Evet, geçtiğim süreç özetle bu. Şimdi de çevirdiğim şarkıları paylaşayım. Yalnız unutmayın ki benim çevirdiklerim mutlaka grubun en sevdiğim, ya da en sevilen diyelim, şarkıları olmak zorunda değil. Mesela ben My Aunt Mary’den We Love Each Other, 148 km ve Last Farewell’i birazcık daha fazla sevmiş olabilirim. Keşfime kaldığım yerden devam edip henüz dinlemediğim şarkılarını bir yandan dinlemeye devam ediyorum zaten şu anda. O yüzden hemen geçmek yerine biraz daha bakınmakta fayda var.

O zaman artık My Aunt Mary ve S-E-O-U-L gelsin:

Ve Thomas Cook’tan ilk dinlediğim ve bana bu araştırmayı yaptıran şarkı I’m Nothing at All da geri kalmasın:

Bir Cevap Yazın

