Son Günlerde Neler Dinliyorum?

Çıkışı üzerinde biraz zaman geçmiş olsa da hala dinlemeye devam ettiğim 2 albüm hızlıca!

Block B’nin Blockbuster’ını dinleme aralıklarımı azaltmış değilim. Hala indirmeyen olduğunu sanmam ama ne olur ne olmaz:

http://www.mediafire.com/?v2s1rehfdor3esd

10cm-2.0’dan burda da bahsetmiş ve birkaç çeviri paylaşmıştım. Harika bir albüm ve sık dinlediklerim arasındaki yerini korumakta şu günlerde.

https://rapidshare.com/#!download|304p5|2138051172|10m_-_2.0__www.k2nblog.com_.rar|113783|0|0

Şimdi hakkında konuşma fırsatı bulamadığım; ama son günlerin en çok dinlediğim albümüne gelelim. 22 Ekim’de çıkan bir albüm bu. Hadi bilin artık! Heyecanımı hissedin hatta! Beni bu kadar heyecanlandıran birkaç grup var, tahmin eden var mı? Who Doesn’t Like Sweet Things desem? Hot Potato desem?

Evet sonunda! Sonunda sık sık adını andığım, imkanlar elverdiğince çevirisini paylaştığım ve ne kadar sevdiğimi dile getirirken içten içe “Kimse bilmese keşke! O bisim! Kıymetlimisss! Gollum Gollum!” diye şekilden şekle girdiğim Hot Potato geri döndü. Albüm beni hayal kırıklığına uğratmadı elbette. Çıkış parçası olarak seçtikleri, aynı zamanda benim de favorim olan, albümün 2. şarkısı Pillow için çektikleri müzik videosuna Hot Potato’nun channel’ından hemen bakmalısın bunu okuyan! Yazının sonunda Türkçe altyazılı video da mevcut olacak şaşırma.

Albümü indirmek için:

http://www.mediafire.com/?wgy84xuy85bqic4

Albümdeki şarkılar şöyle sıralanıyor:

01. 알람 (Alarm)
02. 팔베개 (Pillow/Arm Pillow)
03. 레밍 (Lemming)
04. 자화상 (Self-portrait)
05. ‘꽃이 있어 나비 온다’는 우리의 생각이다 (Butterfly is coming to flower)
06. Bless Me
07. 그러지 않을 수 있었는데(Error)
08. 여의도의 꽃들은 좋겠네 (Flowers in Yeouido are Lucky)

Evet artık albümdeki şarkıları saatlerce dinleme maratonu başlasın!!

Son olarak şu günlerde bir albüm daha sürekli dinlediklerim arasında. O albüm ve gruptan daha önce bahsetmediğim için ayrı bir yazıda değineceğim kendilerine. Yarına saklıyorum. Çevirilerim hazır! Çok ufak bir ipucu vereyim 25 Ekim’de 6. albümlerini çıkardılar.

Casker sshhhhh

Son Günlerde Neler Dinliyorum?” üzerine 5 yorum

  1. Kıymetli’ni çalabilir miyim? ahaha Hot Potato’yu bu son albümleriyle beraber dinleme fırsatı buldum ve gerçekten çok sevdim. Çıkış parçası olarak seçtikleri Pillow gerçekten güzel olsa da Alarm’ı daha çok sevdim ben. Bir de Error’un nasıl farklı bir melodisi var öyle… Diğer albümlerini de en kısa zamanda ele geçirmek şeklinde hain planlar yapıyorum😄
    Bizler için Blockbuster’ın modası hiç geçmeyecek sanırım ben de hala tam gaz dinlemeye devam ediyorum.
    10CMin albümünü ben de dinliyorum ama bütün güzelliğine rağmen favori 1oCM şarkımı değiştirmeye yetmedi. Sırf kahve aşkım yüzünden en sevdiğim 10CM hala Americano😀

    1. Americano mu? Çuaa çuaa çuaaa😀 Bu albümün genel olarak çok başarılı olduğunu düşünsem ve Han River için derin hisler beslesem de benim için hiçbir şarkıları Tonight, I’m Afraid of the Dark’ın yerini tutmuyor. Anlıyorum yani seni🙂
      Block B konusunda yorum yapmayı dahi gereksiz buluyorum artık. Onlar kendileri konuşuyor malum haha😀 Bir de Match Up’a sub geleydi -.-
      Kıymetlimle ilgili de… Zaman zaman bencilce duygular beslesem de birilerinin daha radarında olduklarını bilmek hoşuna gider ya insanın… İşte öyle bir şey😀 Albüm Hot Potato tarzını tamamen yansıtmakla birlikte daha da öteye taşımış. Sevmemek mümkün olamaz zaten. Ayrıca sana Hot Potato’ya tamamen kapılmama ön ayak olan şu videoya da bir ara bakmanı tavsiye edeceğim henüz bakmadıysan🙂

      1. Tonight I’m Afraid of Dark da harika bir parça… Ama herhangi bir kahve içerken odanın içinde dolanıp “Americano chua chua chua Americano jinhe jinhe jinhe” diyerek tepinmenin çok ayrı bir tadı var benim için ahaha
        7OnTheBlock bir İngilizceye çevirse ben de Türkçe’ye çevireceğim, o noktaya geldim artık😄 Gerçi meraktan öldüğümden 3 bölümü de kulaktan dolma yarım yamalak Korecemle izledim ve çok eğlendim ama😀 Harikalar ya, sahneleri başa sarıp sarıp program süresini ikiye katladım her bölümü izlerken ahaha
        Videoyu izledim ve bayıldım… Çok bilindik bir hikaye aslında ama çok duygusal/etkileyici bir şekilde işlemişler. K-Indie nasıl birşeysin sen? Hot Potato uzun süre dinleyeceğim gruplardan biri olacak gibi görünüyor… Onlar hakkındaki yazını ise sabırsızlıkla bekliyorum ^^

      2. Match Up’ı ben de çevirmeyi düşünüyordum ama Block B Turkey grubu çevireceklerimi söyledi. Bu işe el atacaksan onlara bi şeyap derim boşa emek harcamasın bir taraf🙂

Bir Cevap Yazın

