Kaçın Hevesimi Alıyorum!

Bir süredir bırakın çeviriyi müzik dinlemiyordum. Yani dinliyordum da ders çalışma müziği, underground rap. Kim ders çalışırken rap dinler ki sorunuzun cevabını da daha siz sormadan almış oldunuz!

Neyseciğime efenim. Vizelerim bugün itibariyle son buldu ama ben birkaç gündür nasıl heves ettim çeviri yapmaya anlatamam. Bu benim için bir çeşit stres atma yolu, düşünsene mahrum bırakıldığımı! Neyse her şey geçti gitti ve ben bir süre daha özgürlüğün tadını çıkarıyorum.

İlk çevirimiz istek üzerine Baker King Kim Tak Goo adlı dizinin müziklerinden Love You to Death. O diziyi izlememiş olmam hala utanç duyduğum bir şey de neyse… Gelsin videomuz!

İkinci çeviri Nell ve Beautiful Day. Nell’in en sevdiğim albümü Healing Process’ten harika bir şarkı. Bu şarkıyı müzik ve sözleri olarak iki ayrı kategoride değerlendiriyorum ben. Healing Process sound olarak oldukça karamsar, melankolik, benim sevdiğim tabir ile “intihara meyilli” bir albüm. Arada birkaç şarkı kıvırcıklık yapıyordu bende. “Bu biraz neşeli olmuş sanki, albümün atmosferini açmış gibi.” dediğim şarkılar vardı. Beautiful Day onlardan biri. Sözlerin anlamından bihaber oluyordum elbette böyle düşünürken. Sözleri okuyup şarkının anlamını bir bütün olarak çıkardıktan sonra ise anladım ki Nell en kuytulara gizlediği sözlerini standart bir melodiye tutturup hooop boğazından aşağı gönderiveriyormuş meğer! Büyüksün Nell, sana karşı boynumuz kıldan ince.

Ve son olarak madem buralara kadar gelmişsiniz sizi efsane bir şarkıyla göndereyim dediğim için The Black Skirts’ten Puppy geliyor. Cidden bu şarkı kulağınıza hala çalınmamışsa üzülün. Çalındıysa ve anlamını bilmiyorduysanız da buyrun. Yok her ikisine de vakıfım ben, dert yok ortak diyorsanız da… Seni seviyorum her kimsen bul beni!

Kaçın Hevesimi Alıyorum!” üzerine bir yorum

  1. Baker King Kim Tak Goo dizisini izlememin sebebi bu şarkıydı hep merak etmiştim Türkçe anlamını çevirdiğin için teşekkürler😀

Bir Cevap Yazın

