Block B – Weekly Idol (Türkçe Altyazılı)

Bana bir şey çevirmemi söyleyin. Ne yapayım ben ne çevireyim? Lütfen. Lütfeeeeen!!

Block B – Weekly Idol (Türkçe Altyazılı)” üzerine 14 yorum

  1. Elinize sağlık ve baştaki yazınız için ise>>>>>>>>>>>>>>
    GDnin son katıldığı İnfinite Challenge lütfen lütfen lütfen!!!

    1. Bigbang Turkey ya da Turkish VIPs de olabilir bir topluluk var halihazırda gayet iyi çalışıp çevirilerini de yapan. Düzenli çeviri yapan grupların işlerine el atmayı pek tercih etmiyorum onlar yapar zaten🙂

    1. Grup üyelerini hiç tanımıyorum ve bilmediğim bir grubun programını çevirmek biraz riskli geliyor üyeleri karıştırırsam falan (yeni öğreneceğimi göz önünde bulundurursak) umarım kızmaz ve ters bir şey söylemezsiniz ama sanırım Killing Camp’i çevireceğim hatta raw videoları indirmekteyim şu anda. Fırsatını bulduğum ilk an başlayacakmış gibi bir halim var🙂

    1. B.A.P Killing Camp’in ilk bölümünü çevirdim şu anda gömüyorum. İş ilerledi yani bu showda karar kıldım şimdilik🙂 Ve You are my Oppa’nın kaliteli raw videosunu bulamıyorum. Yoksa çevirmeyi çok çok önceden düşünmüştüm.

      1. bence b.a.p iyi fikir infinite you are my oppa ne bilim biraz garip bir program ve eski😀 her ne kadar infinite aşığı olsamdaaa😀

    1. O tamamen istekle paralel giden bir durum ama çok rağbet görmememin getirdiği bir demoralize oluş da söz konusu itiraf etmek gerekirse. Ve bir de facebook fan grupları pek çok şeyi çevireceklerini ve benim çevirmeme gerek olmadığını belirtiyorlar. Bir şey çevirmeden önce fan gruplarına soruyorum, bir nevi izin istiyorum ve bunu yapmak da sinirime dokunur oldu.

      1. böyle şeylerde izin mi oluyomuş ya😀 cevir gitsin iki çeviriden zarar mı gelir😀

  2. Lütfen Beast grubunun Weekly Idol’deki tüm bölümlerini çevirir misiniz?Diğer siteler sadece bir bölümünü çevirmiş.Lütfen en kısa zamanda tüm bölümleri çevirin.Şimdiden çok teşekkürler..🙂

Bir Cevap Yazın

