İstekler Buraya

Benim düzenli bir istek yapanım var ve kendisine burdan teşekkür ediyorum. Elim pas tutacak gibi oldu mu imdadıma yetişiyor da bahanem oluyor bir şeyler çevirip zamanlamaya. Fakat kendisi de hangi başlıkta isteyeceğini seçemiyor zaman zaman sanırım. O yüzden böyle bir başlık ve yan tarafa da “istek” diye kategori açıyorum ki benden bir şarkı istemişse rahatça bulsun o kategoriye tıkladığı anda ve yeni bir isteği olacağında da bu başlığa yorum olarak yazsın. Bu durum sadece o kişi için geçerli değil, herkese açık🙂

Öyleyse buraya ait ilk istek Chaos-Kiss Kiss geliyor.

İstekler Buraya” üzerine 91 yorum

  1. Evet nerede istek yapacağımı bilemiyordum başlık kolaylık oldu:D isteklerimi geri çevirmediğin için de teşekkürler🙂

    1. Söylediğim gibi istek almak benim de işime geliyor. O yüzden aklına estiğinde çekinme yap🙂 Görünce, vaktim de varsa hiçbir isteği geri çevirmemeye çalışıyorum😀

    1. 2NE1 çok fazla programa çıkan bir grup değil ve pek güncel programları da yok ama gözüme kestirdiğim çevrilmemiş bir şey bulursam yapabilirim🙂 Özellikle aklında olan bir program var mı?

  2. Super bir site.d.d runnigman programinida cevrileblir aslinfa .d.d nell muzklerini cebirdigin ayrica cok sagol .d.d

    1. Running Man’in çok bölümü birikti. Bu saatten sonra sanmıyorum çevireyim. Eskisi gibi bölü kaçırmadan izlemiyorken bir de. Ama çok beğendiğim birkaç eşantiyon bölüm çıkarsa onları ara ara çeviririm belki🙂

    1. Ah bilmez miyim, gerçekten eğlenceli ama artık fazla bölümü birikmiş ve eski bölümlere ait linklerin de silindiği bir program maalesef. Bu konuda daha önce düşünmüştüm zaten ama çok geç kaldım.

  3. Merhaba acaba Bi Rain’in katıldığı family outing programlarını çevirebilir misin ? (21 ve 22.bölümler)

  4. Tekrar bi Weekly Idol programı çevirebilir misin acaba? Sunggyu solo albümünden sonra katılmıştı. Ilhoon vardı. Gerçekten çok merak ediyorum konuşmaları.

  5. Selam Aydan ben sevgi..kore etkinliğinde şahsen seninle tanışmıştık hatırlar mısın bilmiyorum ama😀 duydum ki istek alıyormuşsun bende şansımı denemek istedim🙂 isteyenin bir yüzü vermeyen zenci hesabı😛

    Ben INFINITE – Sesame Player ve Birth of Family bölümlerini çevirebilir misin diye soracaktım..🙂

    Şİmdiden Teşekkür ederim…<3

  6. Merhaba, Infinite’den Sesame Player veya Days of Infinite çevirebilir misin acaba? ^^ Beast in Idol Maid i de ayrıca merak etmekteyim🙂

  7. Arkadaşlar Infinite Sesame Player ve Birth of a new Family gibi programları çok istediğinizi biliyorum artık aylar hatta belki yıl olmuştur bu arzunuzu dile getireli. Fakat Turkish Insprits bunları çevirmeye başlamış idi&çevirmeye devam edecektir vs. Bu sebeple ben zaten çevrilen programları buyrun ben de çeviriyorum bana ne diye sahiplenemem, ayıp olur. O yüzden bana kesinlikle hiç çevrilmeyen programlar önermelisiniz.

  8. bende istekk yapmakk isityorum kii hehehe runnig man çeviriyorsunuz gördüğüm kadarıyla idollerin geldikleri bölümleri çevirseniz bence çok güzel olurrr teşkkrülerr çevirilerinizi severek takip ediyorumm

  9. ellerine sağlık zaten seni takip ediyorum .. ben program isteği değilde link isteğinde bulunucaktım.. özellikle weekly idol -BTOB için indirme linki olabilirmi ?

  10. INFINITE’in you’re my oppa programını, Infınıte’den bir kaç üyenin katıldığı(özellikle Sunggyu’nun katıldığı olursa sevinirim.) THE BEATLES CODE 2 programı ve yine Infinite üyelerinin katıldığı HELLO programını çevirirseniz çok sevinirim🙂 iyi ki varsınız . .

  11. k pop showları izlemeyı seven bırı olarak uzun suredır blogunu takıp edıyorum.çok guzel programlar ellerıne sağlık.gerçekten buyuk emek.
    kpop la tanıştıgımdan berı bırçok grubun showunu izledım ancak FT Island ın katılıdıgı programlara hiç bakmadığımı farkettım. eger senın de ılgını çekerse weekly ıdol e katılmışlar.çevırırsen çok sevınırım.
    tum emeklerın ıçın teşekkurler

  12. star kıng ve strong heart programları da çok eğlenceli onları çevirebilirseniz sevinrm:)özellikle cnblue ve 2pm üyelerinin katıldığı programları:)eğer çevirmye karar verirseniz daebaksubs sitesinde ingilizce altyazılı olarak bulunuyo çevrmk istersenz bu daha kolay olur:)teşekkürler:)

    1. 2PM’i sevmekle beraber kendilerine ait hiçbir şeyi çevirmemek gibi bir kararım var. Daha önceden bana küfreden hottestlar nedeniyle fanlarına karşı da bir soukluğum var. Yeterli açıklama olmuştur umarım🙂
      @hnde Star King ve Strong Heart’ın tamamını ya da tüm bir bölümünü çevirmekten ziyade konuğuna göre atıyorum CNBlue Cut yapma gibi bir plan içerisindeyim aslında ama geçmiş bölümler değil önümüzdekiler için yaparım ancak bunu. Çünkü hikayelerin güncel olması tercihim🙂

  13. İyi günler mblaq nun hello baby programı 3. bölümde kaldı çeviriye yardım edecek kişi bulunamıyormuş acaba yardım etseniz yada siz çevirseniz çok eğlenceli bir program lütfenn

    1. Bu konuda benimle bire bir bağlantıya geçerseniz ve projenizi görebilirsem bir çeşit ortaklık yürütmemiz mümkün olabilir. Bana facebook sayfanız varsa ordan ya da twitterdan ulaşmanız gerekecek🙂 Bahsi geçen çevirilerden haberim yok çünkü. Ve bir fan sayfası falansanız hangisi olduğunuzu bilmeliyim.

      1. Anladım cevabınız için çncelikle teşekkür ederim ama ben çevirmiyorum MBLAQ turkey sayfası yazmış çevirmen eksik diye ondan dolayı demiştim ama isterseniz sayfayı ize gödereyi ama birde size nasıl ulaşacağım facebook veya twitterınız ?

      1. Bildiğim kadarıyla çevirili videoları çevrmiyorsunuz ? Bunlar çevirildi çünkü🙂

  14. MBLAQ hello baby çevirilecekmiş 🙂

    Merhaba emeğinize sağlık burayı yeni keşfettim ama çok sevidim ki bu istekler bölümünün olması daha bi sevindirici MBLAQ starking 127. bölümü çevirir misiniz acaba ? Bu olmazsa MBLAQ – Double talk (It’s war) teşekkürler

  15. Rica etsem Woohyun’la Lucia’nın ‘Cactus’ şarkısını çevirebilir misiniz ?? Çok güzel bir şarkı.🙂 Çevirirseniz şimdiden teşekkür ederim.🙂

  16. yaa bende şeyi istiyorum JinWoon ve JunHee couple ı . fazla istek gelmiş ama olsuuun ayda birde gelse çeviri bayıla bayıla izlerim . saygılar😀

  17. Merhaba, bir şey sorabilir miyim size? 2PM’in 2PM Show adlı programının 7 bölümünü çevirmişsiniz fakat ben sadece ilk bölümünü izleyebildim youtube’tan diğer videolar gizlidir diyor. Diğerlerini nasıl izleyebileceğimi söyleyebilir misiniz lütfen onlarıda çok izlemek istiyorum.

    1. Kusura bakmayın 2PM Show ile hiçbir bağlantım kalmasın istediğim için yaptığım bilinçli bir hareket idi bu. Hem bu sayede çevirmek isteyen başka arkadaşlar varsa ortada çeviri falan olmadığı için üstlenebilirler diye düşündüm.

      1. Bu işlerden pek anlamıyorum da kusura bakmayın izleyemeyecek miyim o zman diğer bölümleri malesef sizden başkada çevirende olmamış sanırım sizinkilerden başka video bulamadım çünkü.. Ya da internete vermek istemiyorsanız maille falan sizden alabilmem mümkün mü acaba?

  18. Çok soru soruyorum biliyorum ama bir şey daha sorabilir miyim? youtube ta videoları online olarak izleyemiyorum bu yüzden indirerek izlemek zorundayım ınfinite nin ranking king programını indirdim fakat altyazısı görünmüyor bu sorunu nasıl çözebilirim? bir öneriniz var mı?

  19. Taeminin we got married programını çevrir misin unni? Bir site ilk bölümünü çevirdi ama devam edemeyecekmiş, altyazı gömecek biri yokmuş… Lütfeeennn😀

  20. 130721 Barefoot Friends – INFINITE bölümünü çevirmeyi düşünüyormusun ? Düşünmüyorsan aklında bulunsun :))

  21. running man 2ne1 programı yayınlanınca onu çevirebilir misin ??(yayınlanıp yayınlanmadığından emin değilm🙂🙂

  22. Eğer işin yoksa bu programı “http://www.youtube.com/watch?v=hGG2YmjvK0k” da çevirir misin? Çevirirsen çok sevinirim..Şimdiden Teşekkür ederim :d

    Diğer partlar;

  23. Bir şey daha isteyeceğim ama bunu yazarken biraz çekiniyorum çünkü bu seferki isteğim biraz değil baya bir bölüme sahip^^ ayıptır söylemesi 63 bölüm ama bulduğum sayfada bir çok bölümü bulamayıp çevirememiş🙂 http://ethelisao.wordpress.com/2013/01/31/vixx-mtv-diary-all-eps-eng-sub/ Vixx gerçekten sevdiğim bir grup şöyle bir bakıyorum baya da seveni var(diğer gruplar kadar olmasada) Tabi çevirmek sana kalmış çünkü gerçekten uzun^^ ama çevirirsen çok sevindirik olurum😀 çevirmek istemesen de önemli değil ^^

    1. Vixx üyelerini malesef tanımıyorum (N hariç) gerçi B.A.P’yi de Killing Camp’i çevirirken tanımıyordum o yüzden bu durumumun bir sorun teşkil edeceğini sanmıyorum. Blogdaki programları inceleyeceğim. Madem bu grubu seviyorsun birkaç çeviri yapabilirim sanıyorum😀

      1. 63 bölümlüyü çevirmeyeceğini düşünmüştüm zaten😀 O birkaç çeviri için sabırsızlıkla bekliyorum ^^ Teşekkür ederim ^^🙂

  24. Bi daha yorum yapıyorum acaba çok mu baskıcı çok mu istek istiyorum? Kızmazsın değil mi? Immm… verdiğim siteye, bloga, baktım fakat ben pek kayda değer bişi bulamadım ama belkide sen çeviriye başladın bile hatta bitirmiş bile olabilirsin ^^ bunu da istesem çok mu şey istemiş olurum acaba? http://www.youtube.com/user/withVIXX/videos bur da iki tane SimSimTaPa radio programını çevirmişler eğer daha hiç bir şeyi çevirmeye başlamadıysan çeviriyi de beğenirsen SimSimTaPa’nın ikisinide çevirebilir misin? Sanırım gerçekten çok fazla istekte bulunuyorum^^

    1. Hiç önemli değil gerçi ben yeterince hızlı geri dönüş yapamıyorum sen isteklerini yap tabii de benim yavaşlığımın da kusuruna bakmayın anca işte heves edince çevirdiğimden… Tamam ben blogda bişiler bakınmıştım Vixx için ama ilgimi çeken bişi olmamıştı bunu yaparım o vakit😀 Ne zaman yapacağımı tam kestiremesem de.

  25. Benim de bir isteğim olacaktı…
    Şimdi Infinite The Beatles Code 2 1.Bölüm’ün çevirisini yapmışlar ama bitirememişler yani partlar tam değil hem de videolar çok karışık çoğu yerleri çevirememişler..ya da altyazılar geriden geliyor..Acaba onu sen tekrardan çevirebilir misin?

    1. Bunu niye yeni görüyorum bilmiyorum ama KShow Türkçe günlerinden bunun çevirisinin hikayesi var bizde sdfghjsdfghj Bunun çevirisi 2 farklı tarafın işi sayılabilir onlardan birinin yapması ve benim olaya müdahil olmamam tercihimdir :’)

Bir Cevap Yazın

