Sonra dedim ki: “Çık aklımdan! Çık, çık, çık!!!”

Bir şarkıya çok fena takmış durumdayım. Her gün arka arkaya dinlediğim yetmezmiş gibi bir türlü dalamadığım uykumdan isyan ederek kalkıyor, kulaklığıma koşuyor ve biraz daha dinliyorum. Aksi takdirde imkanı yok huzurlu bir uyku yüzü görmüyorum. Gerçekten bak abartmıyorum!

Şarkı 5 dakika 38 saniye sürüyor, ben son 1 dakikasından nefret ediyorum ve… 1 dakika az buz bir süre değil ama genel olarak öyle bir tapıyorum ki yine de bırakamıyorum, tuhafım! Bağımlılık mı oldu nedir bilmiyorum. Başka şeyler çıkıyor, hem de çok sevdiğim şeyler ama ben nedense dönüp dolaşıp bu şarkıyı dinler buluyorum kendimi. Sözleri de hoşuma gidiyor. Bazı kısımlarını çevireyim:

Hesaplı şefkatkin kafamı karıştırıyor, yalnız kalıyorum.

Düşüncelerim karman çorman, biraz içmeye gidiyorum bir başıma.

Bir zamanlar seninle kaldırdığım kadehleri artık tek başıma kaldırıyorum.

Parmak sokup kusuyorum bu paslı duygularımı.

Yine de yatışmıyor öfkem, sıcaklığım 100°C.

Ama acımıyor canım, bu yalnızlıktan zevk alıyorum.

Yağmurlu günlerde parti veriyorum, davetiye ister misin sen de?

Bakamıyorum yüzüne.

Çok korkunçsun, bakamıyorum sana.

Bu yalnızlık hoşuma gidiyor, iyi geliyor.

Hoş görünmüyorsun gözüme.

Sorun değil, bu durumdan memnunum.

Seninle birlikteki geçmişimden utanıyorum.

Hoş görünmüyorsun gözüme.

Yüzün, kıvrımların ve kusursuz bir resim gibi bedeninle,

Altın arayan kazıcılar gibisin.

Bakamıyorum sana güzelim, üzgünüm ama bakamıyorum yüzüne.

Zıplayıp uçurumdan yuvarlanan bir tavşan gibi kaçıp gitmek istiyorum.

Seni yırtıcı kadın, düş peşimden!

Bakamıyorum sana güzelim, üzgünüm ama bakamıyorum yüzüne.

Baskı olmasın üstünde, bu ilgim yüzünden hissettiğin ağırlığı hafifleteceğim.

Hayır, iyiyim ben… Bahanelerle gelme bana.

O güzel dudaklarından dökülmesine izin verme ismimin boşuna.

Artık, lütfen git başımdan.

Sonra benim şarkının atmosferine yakıştırmadığım, adeta yama gibi duran bir kısım var. Bolca küfür ve hakaret içermesine rağmen sözleri öyle iyi ki aklım çıkıyor. Ah keşke daha farklı bir atmosfere girmese, öyle hareketlenivermese bir anda.

Siktir git, kapa çeneni. 

İğrençsin, radarını başka yöne çevir.

Güzel bir bakirenin her gece alemlerde ne işi var?

Senin için ödeme yapacak bir artık mı sanıyorsun beni?

O lanet fiyatın niye her gün yükselip duruyor?

Öyle gürültülü yeme yemeğini, vurasım geliyor sana.

Gündelik giyiniyorsan ne diye tüm gün hazırlanıyorsun peki?

İşte ben böyle bir şarkıya vuruldum. Birkaç kişi bu şarkıyı çok sevdiğimi biliyor ve ben ne isminden ne de kime ait olduğundan bahsetmeyeceğim. Bu yazıyı sadece aklımdan çıkmasını umduğum için yazıyorum, çünkü ben bir blogger değilim ya da underrated bir wordpress sahibiyim diyelim. Burası benim çöplüğüm ve canım ne isterse yaparım. Çok merak eden bana sormasın sözleri kullanarak bulmaya çalışsın, çünkü ben mezarıma kadar saklamak niyetindeyim. Merak etmeyen ya da “Bu ne triptir arkadaş, who do fuck you think you are bitch?!” diyene de “Şu anda rezil bir ruh halindeyim middle finger var yiyin mi?” demek istiyorum.

Bir Cevap Yazın

