INFINITE H – Weekly Idol (Türkçe Altyazılı)

INFINITE H – Weekly Idol (Türkçe Altyazılı)” üzerine 9 yorum

  1. Aydancım seni çok sevdiğimi sölemişmiydim hehehe😀 Süpersin ya😀 bu arada School 2013 giflerine bittim😦 aklıma geldide bi hüzünlendim

      1. Gerçekten çok teşekkürler🙂 Bu tarz showları çok seviyorum ama çeviren kişi sayısı az olduğu için izleyemiyorum. Bir kez daha teşekkür etmeliyim sanırım🙂

      2. O programların çevrilmesi cidden sıkıntılı bir durum çünkü, o yüzden pek çeviren çıkmıyor. Normalde bir dizinin altyazısı ayrı olarak yükleniyor, altyazı dosyasını indirdin çevirdin durumu oluyor ki bu bile yorucu bir iş. Bir de bu programların ayrıca altyazı dosyası bulunmadığını düşün? Altyazıları videolarına gömüyorlar ve dosyaya ulaşman rica ettiğinde sana özel olarak yollamalarına bağlı oluyor, şu ana kadar 2PM Show hariç yollayanını da görmedim zaten. Yani sıfırdan zamanlama falan yapmak sıkıntı, uzun, yer yer bezdirici oluyor. O yüzden İngilizce’ye çevirenler ne biçim dua alıyor, zamanlamayla birlikte çeviri yapmak nasıl zor bir iş daha bir net anlıyor insan.

  2. Çoğu fan sayfası kendi gruplarının weekly idollerini çeviriyor ama çevirmeyenlerde var . Ama B.A.P bir kere katıldı weekly idole onunda çevirisi var söleyim deedim😀 BAPTURKEY youtube hesabından bulabilirsiniz😀 bende dicektim ki Running Man’in 129. bölümünü çevirimisin diye ?😀 Cn. blue jonghyun , yonghwa F(x) sulli , INFINITE L , ZE:A Kwanghe var😀 ama yinede sen bilirsin😀

Bir Cevap Yazın

