Thanks 4 The Wait

“Ne demek yahu siz yeter ki dönün!” demek istiyorum. Veee dedim bile!

Evet başlık kendini yeterince ele veriyor olmalı.  Ne zamandır zihnimi kurcalayan şeyi sonunda gerçekleştiriyor ve Supreme Team fangirllüğü yapıyorum alenen. Şimdik efem tamamen yabancı olduğunuzu sanmıyorum ama yine de kısaca Supreme Team nedir necidir, yenir mi ne yapılır anlatayım. Sonrasında o “yapılacaklar listesi”ne ne tür eklentiler gelir tamamiyle hayal gücünüze kalmış. Malzemeleriniz de şunlar:

st

Supreme Team, E-Sens (sağdaki) ve (buraya kızarıp kikirdemek suretiyle bir an için hülyalara dalan masum genç kız ruhu gelecek) Simon D’den oluşan bir hiphop duosudur. Amoeba Culture’ın demirbaşlarından olur kendileri. Zaten başlangıçta “Dynamic Duo’nun yenisi bu ayol!” diye lanse edilmişmiş mesela. Aynı şirkettenler nasıl olsa, no problema. Gerçi onların bu ailesi… Çok sağlam yahu! Dynamic Duo, Supreme Team, Primary ve Zion T son dönem Türkiye semalarında adı sanı duyulmaya başlayan (am I too delusional?) dört büyükleri olmamış mı şirketin? Bence olmuş, çok iyi olmuş çok da güzel olmuş. Gerçi Zion T şöyle bir full albüm bile sunmamışken bu kadar çok insanı çılgına çevirdiyse 1-2 yıl sonra nerelere gelir inanın kestiremiyorum. Zaten bunun konumuzla ne alakası var ki?

Ben Supreme Team ile farkında olmadan daha yeni çıkış yaptıkları dönemde tanışmışım. O dönem yippa yippa edalarıyla K-Pop dinlemekte olduğumdan (baktım da değişen pek bir şey yok aslında bu kadar yıl sonra bile) yeni çıkış yapan bir ikili olduklarını algılamamışım o dönem. Uzun süre Supreme Team tarihçesi araştırmadığım ve sadece “Bu da hoşmuş, kenarda dursun albümleri ay ne güzel dinleniyor meret eheh” demekle yetindiğim için Super Magic’le başlayan bir dünyam var idi yani. Bulabildiğim her şeyi indirip ne kadar az olduğuna da şaşırmıştım yüzsüz yüzsüz. Sonra eskidir ya da grup popüler değil herhalde ondan koymamışlardır diyerek kurcalamamıştım. Be öküz, elinin altında google var iki saniye yazıp baksana! Merak etmedim ki. Simon D’yi eğlence programlarında görmeye başlayıp lanet olası cazibesine kapılınca Supreme Team’i sadece dinleyip geçmeliklerden çıkarıp radarıma aldım ancak.

Şimdi bahsi geçen o “ilk video”ya bir kulak kabartalım.

Bir itirafta bulunacağım. Ssam D uğruna ya çığlık çığlığa bağıracak ya da nefesi kesilip taş kesilecek biri olduğumu belirtmeliyim, arası yok yani ve bu yüzden biraz utanıyorum. Ne yazık ki hislerimi kontrol edemiyorum. Herhalde karşıma çıksa sanki altıma işemek üzereymişim de tutmak için bacaklarımı kastırıyormuşum gibi kıvranırım. Sonra o kalın, buram buram erkeksilik kokan ve kimilerinin beğenmediği Busan erkeği edalarıyla (sanki bana Seul saram Busan saram ço fark ediyo anasını satayım. Ben görmedim, tatmadım o yüzden seçici değilim asdfghasdfgh Farkı tecrübe etmediğimden Busanlılar köylü be amaaağğğn diye burun kıvıramayacağım) yanaşıp çenemi avuçları arasına alarak piç piç sırıtsa ve kafasını mıhteşşem bi açıyla hafifçe eğerek “Heyecanlanma bebek, her şey yolunda. Kendini bana bırak” dese mesela asdfgh Bu yazının amacı bu değildi ya noldu ben hiç anlamadım ki?

Supreme Team inanılmaz tecrübeliymiş gibi bir hava uyandırsa da esasında 2009 çıkışlı bir duo. Yukarıda gördüğünüz koca laf salatasının özeti buydu işte. Zaten o günden bugüne 2 yıllık bir araları da var, yani az zamanda ne kadar iş başarmışlar diye de hayret ediyorum hala. Sanırım bunda biraz da onlara eşlik eden isimlerin etkisi var. Elbette adamların underground geçmişi var. Var oğlu var yani. Albümlerinde insanın heyecandan içini kıpır kıpır eden isimler mutlaka bulunuyor, sık sık birilerinin albümüne yardıma da koşuyorlar Simon D ve E-Sens olarak. Oh oh ne büyük saadet, değil mi?

Grup olarak aktivitelerine E-Sens’in marijuana skandalı yüzünden 2011’de ara vermişlerdi. E-Sens hatasının bedelini ödemek ve Korelilerin çenesinden kurtulup bir yandan da sosyal hizmetidir şusudur busudur halletmek üzere inzivada idi. Bu dönemde Simon D grup arkadaşına destek oldu, şirket de arkasında durdu ve geriye sadece yeterli sürenin geçmesi kaldı. Tabi E-Sens’in yokluğunda muhteşemlik sınırlarını zorlayan bir adet Simon D solo albümü de gelince… bizim yürekler az biraz duruldu ve sakince beklemeye başladık.

Derken derkeeen… Geldik 19 Mart 2013’e… E-Sens’in dönüş yapacağı zaten bir süre önce duyrulmuştu. Kimi insanlar fancamler eşliğinde çıldırmaya hazır bekliyordu. Ve Supreme Team Thanks 4 The Wait single’ı ile bir kez daha hayatımıza girmeye hazırdı. Onlar istesin biz zaten beklerdik ki. Gerçi böyle desem de içten içe daha fazlası için çıldırıyorum. Yine de aklı başında rolü yapmak zorunda olduğumdan 2 şarkı(cık) ile de gayet mutluymuşum taklidi yapacağım. Hem 2>0 değil mi? Öyleyse Stay the Way You are ile dönen Supreme Team eşliğinde toplaşın ağlaşalım bence!

Ben ne söyleyeceğimi inanın bilemiyorum. Sadece çok mutluyum ve en kısa sürede dolu dolu bir albüm bekliyorum. Ama öyle mini falan olmayacak! En az 15 şarkılık full albüm hem de remixlerle falan da dolgun gösterilmeye çalışılmayanından! Ne demiştim ben az önce? İki… sıfırdan büyüktü değil mi? Hiç yoktan iyiydi hani? Ama o videoyu tekrar izlemeden önceydi! İçimdeki Hulk yeniden ortaya çıktı. Ben en iyisi biraz sakinleşmek için hayatımın sonuna kadar ara ara açıp dinleyeceğim bir şarkı ile kapanışımı yapayım: Simon D & Zion T – Stay Cool

Thanks 4 The Wait” üzerine 4 yorum

  1. Ahahaha dediğin gibi tam bir fangörl yazısı cidden😄

    Albümün (daha doğrusu mini minicik singleın) ismini görünce ben de öyle demiştim: Ne demek efenim siz sonunda bize dönün de biz hep bekleriz… Gerçekten Supreme Team’i bir arada görmeyi çok özlemiştim, bu yüzden MVde SSam Di oppanın (bu adam hayatımda oppa kelimesini yakıştırdığım tek insan bu arada😄 Oh My School etkisi yemin ederim) E-Sens’e olan özlem dolu bakışlarının etkisiyle miyidir yoksa uzun bir aradan sonra ikisini aynı 3 dakikanın içinde rap yaparken duymanın sevinciyle midir bilinmez hafiften içlenmiştim de… Ayrıca şarkının çoooooooooook güzel olmasının da bu durumda büyük katkısı oldu tabi😄

    Bu arada E-Sens sağdaki ama Simon D hakkında paragraflar dolusu fantezi yazılan adam öyle mi?~hahahaha Seni delulu fangörl seni😛

    Amoeba’nın Türkiyedeki kitlesi… 10 kişiyi geçmiyor bence~hahaha Gerçi biz 10 fandoma bedeliz falan deyip gurur yapsam mı ki? Ayrıca bırak tanınmasınlar ya, bize kalsınlar (p.s.: Jelly Nym is jelly😄 )

    Artık sen bu yazıyı yazdın ya huzur içinde ölebilirim. Zaten yazmasaydın Guzzi ile güçlerimizi birleştirip bloglarımızda SSam Di-shi’nin en sekshi fotolarıya bezenmiş süper düper övücü yazılar yazacak, herkesin ilgisini Simon D’ye çekip seni intiharın eşiğine sürükleyecektik ahgfsghafhdgfh Kötü müyüz ne?😛

    1. Ssam D oppa…. Evet cidden ağzımda bıraktığı tat olsun, efendime söyleyeyim uyandırdığı o hastalıklı haz duygusu olsun cidden oppa demekte sakınca duymayacağım yegane insandır kendisi. Ssam D Oppa… içim gıcıklandı ya la asdfghjk (Biliyorsun söz konusu bu şahsiyet oldu mu utanç verici bir insanım ben. Cool da olmaya kasamam hiç. Kendimi durduracak değilim :P)

      Aslında şu 10 kişi konusunda haklısın. Ben şimdi düşününce bir elin parmaklarını topladım ama ikinci el de çıkar kesin, sadece ben farkında değilimdir kkk Niye o kadar fazla bir kitle canlandı zihnimde bir an muamma.

      Ah aslında sizden bir yazı okumayı çok istiyordum. Her ne kadar beni kıskançlıktan çatlatacak olsanız da sevdiğim herifin başkalarının gözünde bir sex objesine dönüşmesi ve iştah kabartması fikri tuhaf bir hoşnutluk hissi de vermiyor değil hani asdfghsdfg Ve mümkünse cidden yazın çünkü ben sadece son single’dan bahsettim, gruba dalmadım. Hala bahsedebilirsiniz, yazabilirsiniz, yazmalısınız! Lütfen bana daha fazlasını verin! Lütfen!

  2. Nym! Aramızda kalacaktı ama! Haaha
    E sens için sadece sağdaki diyip geçmen iğrenç bir davranış öncelikle bunu söylemeliyim. Neyse ki yarım bekleyen Esens’e adanmış bir yazım var. Kendisine hislerimden ötürü bir türlü tamamlayamıyorum. Ama kendime güveniyorum senin bu yazıyı beklettiğin kadar bekletmem ben. Hemen lafımi Soktum bak.
    YazIna gelinCe benim Zino yazımdan beter olmuş. En ufak bir bilgi kırıntısı olması bir kenara dursun fangirlingten başka bir şey yok ahaha•
    Aferin böyle dvam bro!
    그대로 있어도 돼 gerçekten efsane bir şarkı. Kore’de hakkettiği ilgiyi gördüğü için mutluyum.

    1. E-Sens meselesini konuştuk Nymle. Valla gözüm mü dönmüş nolmuşsa öyle bir harekette bulunmuşum. Ama biliyorum ki sen E-Sens’in intikamını alırsın kkk

      Aslında gerçekten arada durup ne yapıyorum ben? Azıcık grupla ilgili bilgi versem hani… Bu bir Supreme Team yazısı, Simon D’ye de ölüp bitiyorum hacı yazısı değil dedim kendi kendime ama baktım duramıyorum ve cümlelerin gidişatına hakim olamıyorum bıraktım gitti. Kusura bakmayın be hatunlar valla çok dolmuşum asdfghjkl

Bir Cevap Yazın

