Hey! Youtube’daki kız!

Umm şey merhaba bana youtube’dan istek yapan kız! Youtube videoyu blokladığı için ne yazık ki ordan yükleyemedim isteğini. O yüzden… umarım bunu görüyorsundur. Dumanla haberleşmeye bir adım kala Aydan

Birazdan paylaşacağım videoyu; fakat birkaç söz etmek istedim az sonraki şarkı ile ilgili. Bahsi geçen grubu (AA ya da Double A) ilk kez dinliyorum. Daha önce ismini duymuştum ama dinlememiştim hiç. Bunu dinledikten sonra diğer şarkılarına bakmadım gerçi. Yani grupla ilgili hiçbir sözüm yok. Sadece şarkı ilginç bir şekilde aklıma zorla kazındı. İlk dinlediğimde bana bir yerlerden çok… tanıdık geldi. Hayır şarkı kesin çalıntı falan demiyorum. Zaten öyle olduğunu da sanmam. Demek istediğim şey başka. Şarkının çok… standart bir melodisi ve ritmi var yani takibi çok kolay. Sanırım o yüzden bende bir “Ben bunu biliyor muyum acaba?” duygusu uyandırdı. Zihnimi fazla kurcalamak ya da kafamı şişirecek kadar fazla katmana ayrılmak yerine edebiyle akıp gidiyor. Hoşuma gittiğini bile söyleyebilirim. İşte videon çevirisi ile birlikte geliyor artık.

Buraya tıklanacak —> AA – Comeback (google’dan da gelen giden olursa diye Türkçe Altyazılı izle, tr sub, HD izle, Full HD izle, turkish subs!)

Not: Kaç ay önce bundan dert yanmıştım bir kez daha yanıyorum bloğa ulaşma aramalarını görünce. Niçin ama niçin Türkçe alt yazı ile aradığın bir şeyi “Turkish Subs, Turkish Subtitle” vs ile aramak zorunda kalasın? Arayan onu Türkçesi ile arıyor zaten. Neden aranan şey Türkçe iken başlığı İngilizce oluyor ay parçalarım? Hadi ben program adını İngilizce bırakıyorum, o standart. Kaç kişi Koşan Adam diye Running man aratır ki? Aratmaz işte. Öyle olmaz daaa… “Türkçe Altyazılı”nın İngilizce yazılması gereksiz sanki. Böyle ufak şeyleri dert ediniyorum işte. Yazık bana.

Bir Cevap Yazın

