Brown Eyed Girls ve Özel Tarifleri

Geçtiğimiz yıllarda en sevdiğim K-Pop ‘göl kurup’ listesinde zirvelerde dolanan iki grup, yani 2NE1 ve Brown Eyed Girls, bir gün ara ile yepisyeni singlelar çıkardılar. 2NE1’ınki hakkında pek bir şey söylemeyeceğim. Tam olarak benim zevkime hitap etmediği için birkaç dinleme akabinde şarkıya ısınacağımı düşünüyor; fakat bu süreci şimdilik erteliyorum zira Brown Eyed Girls daha ilk dinlememle aklımı başımdan alan bir single yayınlamışken etrafta harcayacak, efendime söyleyeyim başka bir şeyler dinlemeye tenezzül edecek insan değilim. Ayrıca Kore simalarında raggae ya da raggae esintisi taşıyan herhangi bir şey yapılacaksa reca ediciim o işi Skull ve Haha’ya bırakalım. Dar görüşlüyüm belli ki, yeniliğe açık değilmişim ben galiba. Neyse bu kadardı, teşekkürler.

Brown Eyed Girls’ü dinlemeye başlayınca tanıdık bir hava alacaksınız dostlarım. Benim gibi daha önceden hakkında hiçbir şey okumadıysanız saf saf “Primary mi kokuyor etraf?” diye soracaksınız tazı gibi diktiğiniz burnunuzla etrafı koklarken. Sonra olur da araştırırsanız göreceksiniz: Evet, haklısınız, Primary yine bir haltlar karıştırmış! Şarkının sözlerini de Choiza (Dynamic Duo) ile birlikte Miryo yazmış. Ortaya bu muhteşem şey çıkmış!

Şarkıya bir video gelecek mi gelmeyecek mi, herhangi bir müzik programında promosyonu yapılacak mı yapılmayacak mı? İşte bunlar hep cevapsız sorular. Müzik programı meselesi konusunda şirketten yapılan açıklama henüz karar vermedikleri yönünde. Müzik Videosunu ise hiç bilmiyorum. Bir şeyler duyana kadar milyonlarca kez dinlemek, hatta sömürmek niyetindeyim seni Recipe. Çok iyi geldin bana, hem de çooook!

İndirmek için: Brown Eyed Girls Recipe

Ve bir de Türkçe Altyazı yaptım:

Brown Eyed Girls ve Özel Tarifleri” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

