Bundan da eksik kalmayın: Mot

Çok beğenerek kendi halime takip ettiğim Gayrimeşru Blog aka Mikalzia’nın Harikalar Diyarında şöyle bir yazıyı halihazırda bulabiliyoruz Mot hakkında ve fazlasıyla da tatmin olup seviyor, merak ediyoruz. Buyrunuz linki: BU

Canım sıkıldığında uğraş olarak bir şeyler çevirdiğim, tumblrda gay gay giflere ağlayıp sevindiğim ya da gidip fanfiction okuduğumdan olacak ki dedim biraz müzik dinleyeyim hatta başlamışken çeviri meviri yapayım. Eh madem şarkı çevirdim youtube hesabımda tozlanmasın şuraya da koyayım topluca. Hepsini çok seviyorum bence bakın yoksa pişman olabilirsiniz. Ha illa birini seçip ona bakacağım çok üşengecim ben diyorsanız da Sad Mannequin diyebilirim biraz. Hayır Wing. Bilmiyorum. Buyrun (Yazının sonu):

Mot ve

Close:

Wing:

Cold Blood:

Lena park ve eAeon ile You Don’t Know me:

Sad Mannequin:

Bundan da eksik kalmayın: Mot” üzerine bir yorum

  1. oooo bu grubu ilk dinleyişim ama iyi parçalar var🙂 tesekkurler sayende k pop bilinmeyenlerinide ogreniyorum🙂 bu arada running man cevirileri daha yapmıcakmısın ??????

Bir Cevap Yazın

