Hey Gidi Keypap!

Bugün nostaljinin doruklarında geziniyorum. Sebebi de listemi karışık çalmaya bırakmam sonucu uzuuun zamandır dinlemediğim şarkılarla içli dışlı olmam. İşte çıkış noktamı okumuş bulunuyorsunuz. Bu yoğun hisler akabinde eleye eleye 2o şarkıya düşürdüğüm bir playlist yaptım. Vakti zamanında bıkmadan usanmadan, hiç saymadım ama büyük ihtimalle yüzlerce kez dinlediğim 20 k-pop şarkısı. Bilmiyorum sizin de böyle delice dinlediğiniz şarkılarınız var mıdır, varsa paylaşır mısınız ve benimle birlikte nostaljinin pençesinde dolanır mısınız… Fakat uyarıyorum en azından 1 yıldan eski olması lazım şarkılarınızın. Benimkiler öyle çünkü. Bakın playlistim:

Sanıyorum isimlerini de yazıp “Bi de bunları mı dinleyecem anasını satiyim”cileri çileden kurtarsam çok şahane olacak. İşte böyle bir şeyler. Ay çok duygulandım daha fazla konuşamiycam galiba T.T

BIGBANG – HARU HARU
BEAST – FICTION
T-ARA – Day by Day
INFINITE – Be Mine
2PM – Heartbeat
After School – Because of You
FTISLAND – I Hope
G-DRAGON – BUTTERFLY
KARA – Mister
SHINee – RingDingDong
2NE1 – GO AWAY
TABLO – BAD
GUMMY – I’M SORRY
Girls’ Generation _ Genie
MBLAQ – Y
Baek Ji Young_ MY Ear’s Candy (feat. Taek Yeon of 2PM)
4 Minute – Hot Issue
CNBLUE – I’m a Loner
f(x) – NU ABO
Block B – NalinA

Hey Gidi Keypap!” üzerine 5 yorum

  1. Ayh eski deyince bir H.O.T-Candy ne bileyim daha da yenilerden DBSK-Purple Line göreceğim zannettim listede😛
    Listedekilerin hepsi… Ahhh önceden cidden daha iyi parçalar vardı -şu anda gözlerimin önünde Baek Ji Young’la neredeyse ayakta lap dancing yapan Taecyeon olmasının kaliteli müzikle ne alakası var ben de bilmiyorum tabi agahagsjsgsjh Bi çek git Taec duygusallaşacağım iki dakika şurada agahshjsh

    Yaşlanmış hissettim kendimi… Bunlar eskiyse çekip gitme vakti gelmiş bu diyardan çünkü bunlar bizim şarkılarımız… Benim şarkılarım…

    Açıp hepsini dinleyeceğim şimdi T.T
    Listeye bir ek de benden. Wonder Girls – Tell Me ve Be My Baby.

    1. Hiiç kadar eskilere gitmeye gerek yok. Yakın geçmişimiz bize yeter asdfghjasdfgh İşte kişisel efsanelerim, beni bu diyarlara sokup iyice batmama neden olan şarkılar! Ve hepsi de kend içlerinde eskimişler şimdi bakınca fark ediyor insan. Ay çok fena oldum bi saniye *selpak arası*
      Ben hiçbir zaman WG fanı olamadım ki denedim de yani ona rağmen olamadım. O yüzden almadım listeye kendilerini yoksa bi Nobadi nobadi baççu şak şak efsanesi var Abracadabra’yi da unutmuşum şimdi şeyettim.
      O zamanlar daha bi şuursuzca eğleniyormuşum ama. Ne güzelmiş.

      1. Dooru BEG Abrakadabra efsane!!!! Ben de Wonder Girls fanı değilim hatta çoooook eskiden fena gıcık olurdum ama ünlü şarkılarını bildiğin dinliyorum agahajshsh Zaten dağıldılar gibi bir şey:/
        2PM 10 Points of 10 ve Heartbeat de var bak… Bilmiyorum ya vallahi eski şarkılar daha güzel daha eğlenceliymiş.

  2. Ne sevimli yazı bu😀 Benim nostaljimin yarısını DBSK şarkıları oluşturuyor. (Mirotic, Break Out, Survivor, Purple Line, Why did i falling in love, Bolera, Keep Your Head Down, Duet, Maximum, Wrong Number, Superstar, How can i, Before U Go) 5 tane eski SHINee şarkısı (Ringdindong, Senorita, Graze, Doo-Bap, Romeo&Juliet) GD-Heart Breaker, Bigbang’den Tonight, Haru Haru, Remember, Love Song, SG Wannabe – You are my everything, CN Blue – I’m loner, Inutation, Love, 2NE1- Lonely, T-ara – Day By Day… Benim nostaljim grupların hep bilindik şarkıları oluyor çünkü ben onlarla fan olmuştum.😀

    1. Hihi tişkir ettim😀
      Genel olarak bilindik şarkılar ya da video çekilmişler, bolca performansı izlenmişler daha bir akılda kalıyor ama ister istemez bilirim.
      Seçtiklerin de pek güzel bak yine duygu seli yaşadım son 2-3 gündür bunları dinleyip duruyorum zaten.
      Heartbreaker dönemlerini özledim yıl kaçtı emin değilim de o aralığa dönersek ne kadar mutlu olurmuşum aslında.

Bir Cevap Yazın

