[19.03.2014] Radio Star Türkçe Altyazılı

Konuklar: Simon D, Zico, Heo Jiwoong, Hong Jinho

Geçtiğimiz yaza damga vuran hip hop savaşının perde arkası, Simon D ve Lady Jane ayrılığı ardından merak edilenler, Simon D’den ilk kez dinleyeceğiniz yeni şarkısı ve daha fazlası… 

Çevirmeninizin Notu: İnternetin son halinden ötürü müdür yoksa gerçekten çok mu şanssızım bilemiyorum ama videoları bir türlü upload edemedim klasik online video izleme sitelerine. Ancak şu anda elinize hem online izleme hem de download edebilme seçeneği geçmiş bulunuyor. Sanırım böylesi benim isteğim dışında daha iyi oldu sfghjdfghk

1.Kısım

2.kısım

[19.03.2014] Radio Star Türkçe Altyazılı” üzerine 4 yorum

  1. Gerçekten çok çok çok çok teşekkürler🙂 daha az önce facebookta Jay’in sayfasına SsamD ile ilgili hiç türkçe program izlemediğimi söylüyordum bir anda karşıma ilaç gibi çıktı🙂 kendisini her nekadar sevsemde kişiliğini tam olarak bilemiyorudum neden? dil eksikliği sağolsun😛 tekrar teşekkürler🙂

  2. Radio Star’ı genel itibariyle takip ediyordum da ama Simon ve Zico’nun katıldığından habersizdim. Ellerine sağlık, çok zevkli bir bölümdü.
    Üç gündür “Simon, Simon Do-mi-nic, oh oh” diye geziyorum.😀 Ayrıca sonda “ebediyen supreme team” deyince erimiş olabilirim ve Gaeko’yla da arayı düzelttiğine de göre Amoeba’ya öfkem dinmiş olabilir. Tabi hala kafam karışık biraz ve Swings’e uyuz oluyorum ama…
    Leydi Jane’le ilk ayrıldıklarını duyduğumda çok üzülmüştüm, kendi kafamda acı dolu senaryolar yazıyordum. Abartmışım gibi görünüyor ama yine de hala birbirlerini tamamen unutamadıklarına eminim. “Yeniden bir araya gelme ihtimali yok mu?” diye sorduklarında Jane cevap vermedi, Simon’ı bekledi. Bu bir işaret sayılamaz mı?😀
    Zico daha çok konuşsun isterdim, Simon’ın en büyük fanı Zico olabilir.😀 GD cosplayi ve Block Bigbang olayına çok güldüm ama bir yandan aklıma gerçekten böyle düşünen var mıdır ki diye de takıldı. Her neyse, Block B döndüğü için mutluyum. :3

Bir Cevap Yazın

