Geldi Yine Gönlümün Efendisi: Şip Sençi!

3rdalbum

Hongdae semalarında coverını yapmadan elinde gitar gezdireni dövdükleri, sokak popüleritesi seni beni…beni Bihter’ini… aşmış, hala orijinal sesini korumaya devam ederken indie duruşundan ödün vermeye pek yanaşmamış, canım cananım sultaaanıım 10cm (öznenin sonu) üçüncü full albümlerini 19 Kasım itibariyle üzerimize atmış bulunuyor! 

2 yıllık “Şöyle uzun uzadıya ağzımızın tadıyla bir albüm dinleyelim be yeğenim” bekleyişinin ardından 3.0, hele de gayet tatsız geçen bir 2014’e pek hoş bir kapanış olur diye umuyorum. Böyle bitsin bu sene, evet, yine çok mantıklı bir istek yaptım.

Albüm hakkında aslında çok fazla söylenecek bir şey yok. Her ne kadar duomuz şirketlerini değiştirip Yozoh, K.AFKA,Lucite Tokki, Rainbow99 gibi sevilesi sanatçıları da barındıran ve hatta hiç utanmamış sıkılmamış nasıl yapmış yok artıkmış Jeong Cha Sik’i bile ele geçirmiş Magic Strawberry Sound‘a bağlanmış olsa da tarzlarında bir değişiklik yok. Albüm yine folk ve akustik öğelerle bezenmiş. 10cm, eğlenceli ve kıpır kıpır şarkılarına slow ama kesinlikle sıkıcı ve demode olmayan parçalar da ekleyerek güzel mi güzel 10 şarkıdan oluşan bir mutluluk kaynağını bizlerle buluşturmuş. Teşekkür ediyoruz ve listelerdeki başarılarından ötürü de kendilerini kutluyoruz.

Küçük not olarak daha önce 10cm hakkında “Önemli olan boyu değil” diye bir yazı yazmıştım. O dönem duonun ismi üzerine güldük eğlendik; fakat 10cm’in esprisi nedir hemen söyleyelim: Üyelerimiz Kwon Jung Yeol ve Yoon Cheol Jong arasında 10 santimlik boy farkı olmasındanmış grubun böyle bir isim seçmesi. İlginç ne diyelim?

Artık albümü indirebileceğiniz linke sizleri yönlendirip bu albümden çevirdiğim şarkıları da hemen şuraya bir yere iliştirip huzurunuzdan ayrılıyorum.

10cm – 3.0

Çevirileri koymadan önce yepyeni şirketlerinin youtube hesabından müzik videolarını izlemek isterseniz sizleri hemen title seçilen şarkılara yönlendiriyorum.

  1. 3집에 대한 부담감
  2. 담배왕 스모킹
  3. 스토커 Stalker
  4. 쓰담쓰담
  5. 그리워라 I Miss You
  6. 아프리카 청춘이다
  7. 뗄래야 뗄 수 없는 사이
  8. 여자는 왜 화를 내는 걸까
  9. Dreams Come True
  10. 짝사랑

Geldi Yine Gönlümün Efendisi: Şip Sençi!” üzerine 4 yorum

  1. Vaaay bu yazıyı nasıl görmedim ben :O Halbuki 10cm albümünü dinleyip seni yad ediyor, şu bahsettiğin 10 cm muhabbetini hatırlayıp gülüyordum.😀
    Albüm yine yanakları mıncırası harika bir şey olmuş, favorilerimi yazmaya kalkıyorum ortaya bütün tracklist dökülüyor. Ellerine sağlık yazı için ^_^
    Yalnız gerçekten o yüzden mi 10cm yoksa bizi uydurulmuş bir kılıf mı bu?😀

Bir Cevap Yazın

